söndag 1 februari 2009

3 plagg och parfym!


pumpen blev skit som planerat. el skit kan jag väl kanske inte säga. det kändes nyttigt, även för mig att få prata med någon i samma situation. även om jag nu tycker så jävla synd om denna kille. fy fan va hemskt. vi skulle inte behövt vara med om detta!!!!!!

kan säga att jag var kanon redan vi 19.00 tiden i fredas, vilket kanske inte var så där jätte bra:S...

i vanliga fall brukar man gå ut för att dricka mer och bli mer onykter, men inte maria. hon gick ut för att nyktra till haha.


jag har inte många minnen av vad som hände och skedde innan pumpen. jag vet att jag var med chris iaf;) haha.

har iaf fått höra efteråt att jag gjort bort mig som vanligt:S. börjar bli en jävligt ful ovana det där:S.
jag hade visst gjort saker som jag verkligen ångrar, och jag mår verkligen inte bra av det. känner mig svinig.
vet inte varför det blev så, och jag vet att du absolut inte har nån skylldighet att bry dig överhuvudtaget (vilket du inte gör heller;) haha), och jag borde inte heller bry mig om det, men jag tycker ändå att det var jävligt svinigt gjort av mig. iaf i just det sammanhanget. så jag ber iaf om ursäkt. sen får du ta det som du vill.

nä som sagt pumpen var verkligen inget att ha denna gång, så jag är tveksam till att det blir fler ggr.


nu är jag inne i en sån här tråkig period igen, absolut inte ett skit planerat! jag hatar det!!!!!
förra veckan hände det ändå ganska så mkt, hade något kul att göra i stort sett varje dag. såna veckor gillar vi verkligen. denna vecka har jag bara plugg, prov och åter plugg framför mig.. suuuuuuuuuuck!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag är sugen på att köra spelkväll nån dag i veckan;). får ta ett snack med mala om det;).

igår var en jävla skitdag med måste jag säga haha. hade så jävla tråkigt så det var helt sjukt! haha. en lördag, helt ensam i en lägenhet i svi, kan det bli värre?!!! haha. ne fy fan den dagen var hemsk. hoppas jag slipper uppleva flera såna dagar i mitt liv.

jag låg allvarigt talat och garva åt mig själv i sängen skitlänge haha. först garva jag åt nått kul skämt jag kom på, sen garva jag för att jag såg framför mig hur ful jag måste se ut som ligger å garvar åt mig själv haha. å då börja jag garva ännu mer haha. så lite kul hade jag allt;).
toy bara glodde på mig som att jag vore helt jävla sjuk i huvet, vilket han iofs kanske hade rätt i;) haha.

kollade lite på handbollen idag, det var skitkul när en spelare "låtsas" kastade bollen mot en domare, så han fick rött kort;) hahaha. domarn såg så jävla skraj och chockad ut haha.

ne fy nu borde jag ta tag i pluggandet. prov imorn, och en inlämningsupg som ska va klar ikväll:S.. bäst jag sätter igång!

"I couldn't tell you why she felt that way,
She felt it everyday.
And I couldn't help her,
I just watched her make the same mistakes again."

"Her feelings she hides.
Her dreams she can't find.
She's losing her mind.
She's fallen behind.
She can't find her place.
She's losing her faith.
She's fallen from grace.
She's all over the place."

Inga kommentarer: