tisdag 3 februari 2009

ooh najs nyhet;).


alltså nu blev jag riktigt glad igen;). pumpen ska gå tillbaka till det vanliga igen;). inga mer 23års gränser, inga mer fredagar;).. shoooohooo!!!:D

annars har dagen idag varit ganska så konstig, många tankar. hamnar alltid tillbaka på samma tanke. och om jag lyckats glömma bort bara för en liten liten stund, så är det alltid något/någon som lyckas påminna mig! och vad ska jag säga till folk!!?

men det är väl så det ska vara antar jag..


undrar verkligen hur allt detta kommer sluta, känns inte som det kommer bli fint:S...

el joooo det måste det!!!! annars vet jag inte vad jag gör....

aaaaaargh!!! det känns bara så fel, samtidigt som det känns så jävla fel och töntigt att känna att de är fel!!!!!!! el de är ju egentligen inte de jag tycker är fel, det är mig själv jag tycker är fel.

ne fy nu tänker jag inte tänka på det mer idag, speciellt inte med vin i kroppen.
för är det något jag har lärt mig så är det att alkohol verkligen inte förbättrar situasioner, utan bara messar till dom ännu mer.

så många roliga grejer som hänt idag som jag kännt att jag verkligen velat berätta;), sånt som jag vet att jag bara kan berätta för dig och asgarva åt;), men så kommer jag på mig själv efter att ha tagit upp mobilen, då är det bara stoppa ner den i jackfickan igen:(.
jaja annars har dagen i stort sätt varit ganska så händelserik och rolig;).
bowlingen var riktigt kul faktiskt;).
jag funderar faktiskt stenhårt på att börja bowla på fritiden;). jim gör det varann vecka;). det vore skitkul att ha något intresse;). fast hm man spelar i lag, 2 och 2:S...
jävligt fint vore det iaf;).

ishockey imorn med ju, är asugen på att gå, som jag redan nämt innan så börjar jag ju finna det riktigt roande;). men jag antar att de inte blir av denna gång...
har frågat mala men hon är ju så tråkig och trött på kvällarna:S, pöölla!!!!
så vi får se;), hoppas på att hon inte är trött imorn;).

känns som jag upprepar allt här som jag redan skrivit på bdb haha.
bara att jag skriver lite mer detaljerat här. så från och med nu så ska jag inte skriva samma saker på båda ställerna;)..

ne nu får det vara färdigskrivet för idag, ska hoppa in i duschen strax;), det ska bli najs;).
levande ljus och radion på i riktigt het värme;). så man är röd som en kräfta när man stiger ut sen;).


"Couse its so hard for me, the eyes that I see, when i try to opend up my heart"

Inga kommentarer: