fredag 20 februari 2009

My evil plan! mohaha!

så då var det fredag igen, härligaste dagen på hela veckan;).its friday im in love;) haha.
jag har lite svårt att bestämma mig angående ikväll.
har en del alternativ, men inget som sådär lockar överdrivet mkt:S..
vet inte hur jag ska göra med min hund ikväll heller. har ingen vidare lust att lämna honom hemma eftersom johan och dom ska vara här och ha fest. och toy är inte så överförtjust i onyktra människor:S. hade velat stanna hemma hela kvällen om det inte vore för att johan å dom ska ha datan inkopplad till tvn hela kvällen. för då skulle toy vara lite lugnare iaf.. men jag har ju inte heller någon vidare lust att sitta och titta på dom hela kvällen när dom headbangar haha. äsch det löser sig, får se hur det blir.

sitter och skriver på tvn just nu, vad knasigt det känns haha. skulle inte vilja ha en 42tums dataskärm haha.

fick hem min tavla från mexico i förrgår btw;). jätte fin var den;). löööv it;).
tror faktiskt det är den finaste present jag någonsin fått, det ligger så mkt tid och tanke bakom den. så den är jag overhört rädd om;). måste ta och skicka tillbaka något till honom snart, men vad? jag kan ju inte direkt måla en tavla tillbaka haha. hm hm hm...

nu måste jag kila ut med moysan igen, han har kommit in en sån där jävla trotts period igen. gnäller, vägrar äta och skita:S.. så jag får kila ut med honom varannan timme typ:S.
men förhoppningsvis är det han sista tonårsperiod nu;), har har ju haft 150 såna perioder innan så den går nog snart över;). haha fan det låter som jag pratar om ett barn haha, men han är min bebis;). det bästa som någonsin hänt mig;), och utan honom så vet ifan vad jag skulle ta mig till.
han betyder mest helt enkellt;). snygg är han med haha:p. var bara tvungen att nämna det haha;).

"I hope all this dont bother you, cuz its part of my plan"

Inga kommentarer: