tisdag 17 februari 2009

Pokerface!!

idag måste det hända något, igår var en så otrolig slapp dag. el slapp och slapp, jag tvätta ju iaf;).
men det hände iaf inget kul, el joo på kvällen/natten var det rätt så kul;).

då blev det en massa poker;). fan så kul det var haha. jag chris och ett gäng till satt och bara jävlades med folk haha:p. så det blir förhoppningsvis att lira ikväll med;).

imorn ska jag iaf åka på "simma lungt" i gullringen på kvällen;), det ska bli fin fint;).
det är fan mitt nya alltså, att simma och bowla;).

och på tors blir det linköping;). då måste jag ha tag i den där parfymen igen:p. vi hann ju inte springa såna ärenden sist vi var där:S.. för chris ville språngt sitta i bubbelpoolen ensam!! haha!
nämen det ska bli kul att köra dit;).

funderar på att iaf börja lite på naturen idag. den ska ju vara klar tills på söndag tror jag:S..
sen ska jag nog gå borgarrundan;). om det inte hinner bli mörkt:S..

nä nu ska jag nog hoppa in i duschen en sväng;). byees byees

"I can not changes anything, but ill try"

Inga kommentarer: