söndag 15 februari 2009

Shit, vilken bra lärare jag är!;)

idag har maria lidit av en jäkla massa ångest igen. hatar skiten alltså!
vet inte hur jag kan bli av med skiten heller. då kaaaan man må skit alltså haha!

helgen för övrigt har varit toppen;).
fredagen blev det bowling med grabbarna, jag börjar fan bli riktigt duktig alltså;).
sen åkte vi hem till mig och lira lite tvspel, det därimot är jag ju tydligen inte lika duktig på:S.. el iofs det handlar enbart om ren jävla tur, mario party!
var egentligen inte ens meningen att chris och nils skulle följt med hem efteråt, men det blev visst så;).
efter det åkte jag med dom ut till södra vi.
kan säga att jag var ganska så dragen vid det laget haha. men jag kommer ändå ihåg relativt mkt från kvällen, till skilland från dom senaste gångerna jag druckit, så det är bra;)!
att jag fick vara med för en gångs skull;).

"shit, vilken bra lärare jag är alltså" haha.

lördagen började med att jag var skapligt bakis kan jag lova:S... blev till och med ett och annat besök till toan haha. så det var riktigt fint.
jag hade vid det här laget bestämt mig för att aldrig mer dricka i hela mitt liv! men 3tim och 150 tjat från malin senare satt jag där med ett vinglas i handen haha.
hade räknat med att kvällen skulle bli svintråkig och att jag inte skulle lyckas få ner en droppe. men där hade jag riktigt fel igen haha. lätt roligaste utekvällen på länge;).
så det var bra att du tjatade så dant maala;).

så med andra ord har jag känt mig en smula bakis idag med. kanske därför jag lider av sån jävla ångest. har inte tänkt på det innan, men ångesten kommer ju enbart när jag är bakfull, vilket jag inte är så ofta längre:S...

men det har ändå varit en toppenhelg;). ångesten har jag lyckat ta mig igenom så jävla många ggr innan så jag ska nog lyckas även denna gång;).

"cant belive thats the way things turned out,
dident even wanted it, you make me sick"

Inga kommentarer: