onsdag 4 februari 2009

Vem står på tur härnäst?


hade tänkt att gå och lägga mig, men ikväll känns det ganska så meningslöst..
kl är 02.30 och jag är hur jävla pigg som helst med den värsta huvudvärken någonsin..
så att somna var ju bara önsketänkande antar jag, som allt annat..

skulle egentligen gått upp tidigt imorn och fixat massor, men nu kan jag tydligen inte börja fixa förens efter kl 12... skönt det kanske, behöver några tim på mig att försöka somna...

inget kan gå som man tänkt sig, allting bara går åt helvete...

jag trodde aldrig vi skulle hamna här, det stämmer inte.. helt fel personer är inblandande.
och efter att ha pratat med dig känns allt bara värre, precis som att du gett upp och inte orkar bry dig ett skit längre..

ni försvinner en efter en, vem står på tur härnäst!?

jag har sån jävla lust att ta mitt pick och pack och bara sticka, bara skita i allt och alla.
så trött på allt, jag kan inte må bra i den här staden.
jag kanske inte kan må bra någon annan stans heller, men vad har jag för val?
jag vill börja om på nytt, där ingen känner mig och ingen vet någonting om mitt förflutna.
skulle vara så jävla skönt att gå ner till skolan och säga att man tar kurserna på distans istället och sen bara dra.

men det är ju just det där med att våga ta det steget... det är inget litet steg direkt!
hela dagen idag har jag gått och tänkt på alla våra planer och visioner om framtiden, tänkt att fan jag vill verkligen inte gå miste om dom. men efter ditt svar förut så ändrade jag min uppfattning om det hela totallt, jag insåg att det troligtvis inte var mer än enbart planer och visioner. känns inte ens som att vi kommer existera i varandras framtid överhuvudtaget.

hade jag haft råd så hade jag tagit en sista minuten och bara dragit någonstans ensam!
skulle verkligen behövt det..
allt känns verkligen skit just nu, precis allt.
"wish you the best"

Inga kommentarer: