tisdag 24 februari 2009

Blod, Svett och Tårar!

så idag har både vart en bra och en pissig dag:S..
kan säga såhär, hade både uppskrivning och uppkörning igen idag...
guess what!? jooo jag klara uppskrivningen som förväntat, men kugga på uppkörningen! IGEN!
fattar inte varför jag blir så jävla närvös:S... benen skaka som jävla as idag. dont know why!
spela typ trumma med bena i ratten haha. benen vägra lyda mig, och jag kunde verkligen inte sköta fotarbetet för fem jävla öre:S... så det sket sig hela skiten.
ändå hade jag värsta drömkillen som jag körde upp med, han var hur jävla bra som helst! prata och skämta med en, fick en att försöka stressa ner och va lugn. han gav mig till och med flera chanser att visa att jag verkligen kunde köra och att mina misstag enbart berodde på nervösitet. men det gjorde mig bara mer nervös, att veta att jag fick fler chanser alltså. kände inte att jag förtjänade det. så han hoppas jag på att få igen nästa gång;). you goo dreamuppkörningsboooy, yoou goooo!;) haha.

sen efter det så drog jag raka vägen hem och la mig, var så trött och förbannad på allt. somna inom loppet på 5 min. var en skön sovstund;).
efter det drog jag och boysen och bowla;). damn fick 164 på en serie idag;). fan jag börjar bli ett riktigt jävla hoooot:p. nämen det är förjävla kul att bowla;). så det muntra upp mig lite;).

"vilket ass, vilket ass, vilket ass, woooohoooow;)"

sen blev det mario party hos mig efteråt, det gick åt helvete som vanligt haha.
och lite bråk mellan chris och mig som vanligt haha. el bråk och bråk kan jag väl inte påstå, lite slagsmål och några segrar åt mig är mer passande ord;) haha.

tänker inte ljuga, jag har druckit ikväll... behövde dränka mina sorger i något. el min ilska i något! är inte direkt ledsen över att jag kugga igen, bara så jävla förbannad, för det är ju så jävla proviserande för jag vet ju att jag kan köra bil!!!! bara att nerverna sviker mig vid såna händelseförlopp!!!! blääääää....

strax är det dags för poker igen med grabbgänget;). nice;)!

jag är som sagt onykter, men jag varken sa, gjorde el försökte något ikväll;). im proud;). you should be tooo;). framsteg som leder framåt;), couldent be better;). haha.

viljestyrkan kanske är den starkaste viljan trotts allt;).

"Why dont you cry? Cry just a little over me?, why dont you lie? Cant you tell me that Iam, hard to deny? Cant you see what im going true?"

Inga kommentarer: