onsdag 18 februari 2009

Kan jag bli en bättre människa!??


det blev en massa poker spelande igår;). och en jävla massa tjaffs haha;). men det var kul;).

idag har jag en massa att göra, skönt! först ska vi åka till södra vi och käka, sen blir det ut till fader en sväng och hämta hans bil. sen direkt efter det sticker baby och jag till gullringen och simmar lite;). sen tänkte jag plugga lite efter det. måste fixa naturhelvetet!:S..
så det blir en stressig dag, men såna gillar vi;).

helgen därimot blir nog extremt lugn, jag har ingen lust att göra något. och jag är trött på detta ständiga vinpimplande:/.. mår faktiskt illa bara jag tänker på det, el inte illa av själva vinet, det älskar jag haha;)! men personen jag blir av vin. vi är verkligen 2 helt olika människor. den maria vill en sak och den andra maria vill något helt annat:S.. och jag tror att alla som känner mig inte heller är så glad i den marian. rätta mig om jag har fel!??
så jag har bestämt mig för att som sagt ta det lite lugnt på den fronten ett tag framöver;).
iaf i nån vecka hahaha! nämen jag ska verkligen försöka dricka mindre i framtiden, kanske inte bara för min egen skull, utan även för er andra som måste stå ut med mig i det tillståndet haha.
jag kanske inte kommer dricka mindre sällan, men defenitivt mindre mängder;).

toyan ska åka till mormor och morbror idag, så jag kommer nog sakna fisen;). men han får det säkert kul där;).

"I wish you where here, right by my side"

Inga kommentarer: