torsdag 5 februari 2009

Förbannat trött!!!


idag känns allt lite bättre;). jag kunde inte låta det gå längre, det hade som sagt bara förstört mer. så vi är nog snart där igen;).

nu har jag bara mina andra 175 miljoner saker att ta i tu med. vilket kommer bli riktigt tufft, men jag ska klara det;). jag har gått igenom värre saker.. så det här måste bli en pice of cake;).

jag har planer och som sagt denna gång tänker jag inte släppa dom.. det måste hända nu el aldrig!

jag funderar på att dra ut till södra vi ikväll, vore skönt med en vilodag känner jag;).
ta med en film och bara slappa, lite powerwalk blir det nog med;). fast det är så jävla tråkigt att gå i svi, enda som känns riktigt skönt att gå är spåret, men det vågar jag ju inte ensam haha. iaf inte efter sist, då släcktes alla lampor:O!!! hade jag vart ensam så hade jag utan tvekan skitit på mig haha. ivarsudde rundan är riktigt mysig med;).

fan vi måste dra dit nån dag och grilla korv ute på udden;). (chris, nils). skitmysigt ju;).

som sagt jag hade tänkt att göra något riktigt kul i helgen, men nu funderar jag mer på att bara ta det lungt. vara i svi el fågelhem;). okej vin kan jag inte vara utan en helg, men det får max bli ett par glas;). vilket påminnde mig om att jag måste fixa nån som kan köpa ut imorn:S, jag har ju fortfarande ingen legitimation:S.. måste verkligen fixa det!

men jag har bestämmt mig för att sluta upp med vinpimlandet i veckorna, nån onsdag nån gång kanske sådär, men inget mer blir onykter.. det får va nog med det! sen ska jag försöka att inte dricka så mkt på helgerna heller, senaste tiden har det blivit alldeles tooo much!!!!
minns inte ens vad jag tyckt, sagt el gjort. då är det illa!!

näpp nu måste jag fixa något att äta tror jag, el magen anser det iaf..

har iaf vart lite duktig idag och pluggat;), och mer blir det ikväll;).
fanns ju tyvärr ingen data ledig imorse på skolan:S, men det fixar jag imorn;).
fick som sagt inte en blund inatt, så det ska bli riktigt najs att vila en sväng sen;).

bajs på er, nu ska jag äta, sova, åka bil, ut och gå, äta, plugga, ut och powerwalka, titta på film, plugga och sen sova;). haha. hääärlig dag detta;).



"you left marks on my body"

Inga kommentarer: