söndag 22 februari 2009

Energi!!!! hell yeah I love it!;)

söndag idag, det känns...
ångest helvetet idag igen:S.. hatar skiten!
sovit extremt illa idag inatt, oskönt på något sätt:S..
en av orsakerna kan vara att jag sov på både mobilen och tvdosan haha.
hade stora märken på ryggen och röven när jag vakna haha. kl 14.45 helt jävla unbelievable haha. hur kan man sova så länge!!?

ikväll måste jag verkligen plugga:S, blääää! energi, jävligt intressant och spännande ämne må jag säga!
sen måste jag fan plugga lite på teorin med, usch! jag vill ju inte klara provet, och ingen kan fatta varför haha. det kan jag ta å berätta! det är så här, klarar jag det så får jag en jävla press på mig att klara uppkörningen igen, vilket i sin tur kommer leda till att jag kuggar igen! och då har jag bara dom där 2 jävla pissiga månaderna på mig att klara uppkörningen, och jag kanske inte ens hinner få tag i en ny uppkörningstid tills dess.
klarar jag det därimot inte och klarar uppkörningen så har jag fortfarande bara 2 månader på mig, men teoriprovet kan man få nya tider till varje vecka, och den vet jag att jag klarar bara jag går in för skiten. fattar ni nuuu!!?? näähäää då var det ju jävligt onödigt att jag ens försökte förklara haha.

"jag är också singel och sökande" haha.

det är så jävla mkt just nu så jag pallar inte ett skit alltså. mitt huvud går på helvarv natt som dag. inte lustigt att jag har sån jävla huvudvärk varje jävla kväll..
jag orkar verkligen inte ta tag i saker och ting, jag tänker, men inget händer.

nu ska jag iaf gå ut och gå en riktig jävla långpromenad med min vovve;).
så hej svejs!

"Im standing in the line, just to be the next to be with you"

1 kommentar:

Anonym sa...

Jodå, jag vet vad du talar om. Men självklart kan du klara både teori och körning, plugga på så ska du se att det fixar sig. Du måste tro på dig själv. Ge aldrig upp, ALDRIG NÅGONSIN. Du kan, du är kvinna och du kan mycket, tro på det.
Kram