måndag 16 februari 2009

Right by my side!

idag har jag verkligen inte ett skit för mig. får panik på såna här dagar, så jävla bajs!
är sugen på att göra så jävla mkt, men har verkligen inte ork till nånting:S...


sugen som fan på att dra å simma. det är så jävla skönt;). simma nån km el 2;).
det ska jag fan ta och göra imorn:p. det ger verkligen extrem njutning haha;). om man inte har publik då, som man hade sist:/ haha. då är det bara jobbigt!

nämen det är så fruktansvärt skönt att simma, den enda träning som inte är jobbig och inte ger en en jävla träningsvärk dagen efter;). tråkigaste är bara att man inte kan lyssna på musik samtidigt:S..

"when i try clear my mind of you"

som sagt man har ju sportlov denna vecka;). coolt de känns å säga, bara: tja! jag har sportlov:D haha! trodde aldrig mer jag skulle få säga det:p.

så jag har en hel del inplanerat denna vecka, massa körande förhoppningsvis;). ska iaf köra till linköping nån dag;).

nä nuu ropar pojken att han håller på att dö av hunger, så det är väl bara att gå å ställa sig vid spisen där man hör hemma haha;). löksås och fläsk idag igen, yeaaah;)!

men hare, vi hörs okej;). jag ringer dig nån dag, så chilla oki!!!?? och du, ta det lungt med spriten! och tänk inte för mkt på rengskogarna!! och att pandorna snart är en utdöd art. finns inget du kan göra åt det ändå!!! och ät inte för mkt hockeypulver!!!! det är inte bra för iris!
haha svaret är jaaaa, jag har damp just nu!!! and i lööööv it!!!! eeeeeeeh va sa du??!!! att jag borde fundera på analblekning!!!!!??? ehhh aaaaajaaa:S!!!!! hm det var en på tagged som skrev till mig förut som hette browneye! hahaah det tyckte jag var lite kul:p haha. bred fantasi killen måste ha!

aja men nu ska jag inte dampa mig mer så ha det nice flickor och pojkar!!
peace out lovers!!!:D

"all the lies makes me go insane"

Inga kommentarer: