torsdag 19 februari 2009

Helt slut!

idag har vi då vart i linköping, körningen gick skitbra;).
köpte en jävla massa jag egentligen inte skulle ha köpt:S haha. men så blir det ju alltid;).
bla. en webcamera och ett nytt headset;), funderar på att ta tag i min karriär som tibiaspelare igen;), och då behövs verkligen ett fungerande headset!
sen vart det mest massa småskit, lite smink och sånt tjaffs som baby säger;).
så nu kan jag säga att jag är ganska så slut efter denna långa dag:S.. hungrig med kände jag visst:S..

funderar på att göra mig något gott och gå ut och sätta mig i soffan och glo på antikrundan, från vby idag ju;).

var ju som sagt och simma igår men det blev inte mer än 1km, orkade verkligen inte igår:S.
sen efter det så vart det hem å äta en snabbis sen bums i säng, helt chockad alltså, maria sova kl 21.30!!!?? hm okeeeeeey:S.. men det var najs;), tog ett jävla bra tag att somna men innan 12 hade jag nog iaf slocknat;). hade ju sån jävla huvudväk igen:S.. usch!

helgen hade jag planerat som en lugn helg, men nu är det visst andra visor haha. det blir nog ganska mkt fest i helgen haha. både fredag å lördag;). fan jag ska aldrig säga att det blir en lugn helg för det blir fan aldrig så ändå haha. men som sagt, inte för mkt alkohol;).

hoppas på att det blir poker ikväll igen med grabbarna;). chris har lovat att testa min nya cam med han sen med;).

nu ska äta massa godis och bli tjukk;).

byebye

"I just wanna be alone tonight
I just wanna take a little breather
Cause lately all we do is fight
And every time it cuts me deeper

Cause something’s changed
You’ve been acting so strange
And its taking its toll on me
Its safe to say that I’m ready to let you leave"

Inga kommentarer: