tisdag 10 februari 2009

så idag måste jag säga att jag haft en toppendag;). faktiskt;).
så tack för den grabbar;), glad att ni finns;).

och jaaaa jag har druckit, jaaag veet jag skulle inte! men jag kände att fan jag drack typ inte på hela helgen så jag kända att jag hade rätten att ta igen det;) haha.
jag ska inte dricka mer i veckorna sen jag vet det, och jag försöker verkligen mitt bästa med tro mig. nää det gör ni inte ändå.... det är svårare än ni tror. och vet.

fick precis ett mess som var egentligen inte var meningen att vara till mig...
"maria är tydligen full idag. jag blir fan tjurig. eller mest orolig egentligen kanske. trög hon är.!!!!"

okej är det min vän??!! riktigt sorry för att du skrev fel alltså.. var verkligen inte meningen att jag skulle få reda på hur du egentligen kände. känns bra att äntligen få veta! thanks!!!!

usch vad jag hatar folk som inte pratar till mig direkt istället för att prata bakom ryggen på en!!!
finns inget värre svek enligt mig!
tack för att du gjorde min dag såååååååå mkt bättre bättre! jag mådde bra tills nu! men tack, nu vet jag vilka vänner jag haaar!!!!

jag vet att jag dricker mkt okej, men jag har anledning till det. ni bryr er så jävla hårt att jag gör det. men inte varför jag gör det!!!??? vad är det för jävla vänner!!!??? inte en enda har frågat varför jag gör det, el hur det är med mig!!!
inte för att jag skulle ge er ett ärligt svar, men de hör inte till. ni har inte ens frågat...
och vad för svar kan ni få utan frågor!!!??

nä som sagt jag har gett upp... det finns bara en kvar i mina ögon. och jag hoppas att du aldrig sviker mig!


orkar inte skriva mer nu, allt känns bara så fel.... och ni har fel!

Inga kommentarer: