torsdag 12 februari 2009

New direction!

"Stop, admit that I'm wrong
And then change my mind
Sorry but I gotta be strong
And leave you behind"

idag är har jag en väldigt tråkig dag framför mig. planerar att göra klart naturen:S.. yeeeah!
sugen som fan på att bowla idag med:p. ovanligt! jag ska nog prata med killarna sen;). alltså inte chris och nils pojkarna haha. utan de andra grabbgänget;). chris ska vara barnvakt nu i flera dar, så han lär ju inte ha tid till något kul:S.. fis!
tänk så tråkigt det kommer bli när man väl får barn då, inget kul, bara massa "jag kan inte, jag har ungarna"!! haha. fy jag ska aldrig ha några barn, fast hm.. då kommer jag ju ändå inte kunna göra en massa eftersom alla andra jävlar säkert kommer ha ungar haha.

el så kanske jag borde ta å ringa fastern min och se om inte hon har lust att lira lite ikväll;). "nei, så tjukk du har blitt" hahah;).

jag klarar verkligen inte att ha en hel dag utan att ha någonting planerat, det har blivit som en tvångstanke fan haha. bara måååste måååste göra något!

"Keep my hand in the fire, Sooner or later, I'll get what I'm asking for"
"I'm sick of playing all of these games"

Inga kommentarer: