tisdag 3 februari 2009

Alla hjärtans dag, vilket skämt!

usch vad tråkigt det är med data:S... men idag har jag iaf jobbat på lite;). hm jag sa lite!

min mobil är helt fuckad med, antar att det är efter gårdagen. mobiler kanske inte är gjorda för ilskna kast!? haha. borde ha köpt en stöttålig istället;). då kanske den fått vart hel i en hel vecka;).
smsen bara försvinner:S..

bara 30min kvar nu tills jag slutar;). efter det ska jag hem och laga mat;). sen blir det bowling ikväll;). ska slå kajsa så det skriker om det:p. och mala med om hon nu hinner hänga med;).
ikväll ska jag förhoppningsvis inte ha något vin i kroppen så då ökar ju mina chanser;).

imorn blir det spelkväll hos mala med;). då ska jag köpa massa gott och käka mig tjukk:D.
vet ej hur jag ska kunna förklara varför jag inte pratat med honom om det:S.. men jag är smart, jag kommer på något;).
min mobil är ju redan knas så den hinner säkert bli ännu mer knas tills imorn;) haha.

fan vad förbannad jag blir när jag ser alla dessa små "hjärtan" överallt nu haha. sluta vara kära och tro att ens sån skit existerar!!! och sluta vara söta mot varann!!! ni äcklar mig!!!!
vet inte ens vilket datum alla hjärtansdag är!!?? 14e el 28e??!!! vet att nån av dom är alla hjärtans dag och den andra är min namnsdag. kan ni inte fira den istället!!??=)...
men jag vill inte ha gulliga små kort med gulliga små ord i... sånt får mig som sagt bara att må illa.
vet faktiskt helt ärligt talat inte varför jag är imot all sån där skit. jag har ju själv vart där.
kär och galen haha! vet inte om det beror på att jag kanske mist min tro inför sånt.
jag tror aldrig någonsin att jag kommer lyckas att bli kär igen, även om det skulle ta slut mellan johan och mig.. jag är för kräsen, finns alltid massa fel hos allt och alla! el så kanske de är johan som är för perfekt!??;). jaa det är du (ska försöka va gullig nu haha) min lilla hm.... fan jag kan inte!!!!!!!!!!!!!!! aja iaf så varför byta ner sig om man redan har den enda som fortfarande är perfekt i mina ögon!!?? haha.

jaja shit vad tiden har gått:p. jag slutar om 15min nuuu:p
bäst jag skriver nått mer ord innan på uppgiften;).


*********************************************
"cant tell you in words, but this is for my own best"
*********************************************

Inga kommentarer: