måndag 9 februari 2009

Hosta, feber och mensvärk!!!

då var det måndag igen, hemsk dag! början på en ny helvetes vecka.
nämen denna vecka ser jag faktiskt fram imot;). el iaf mot slutet;) haha.

helgen har varit otroligt lugn.. har i stort sätt legat sjuk hela tiden:S..
jag som var så sugen på att göra något kul just den helgen:S.. aja jag tar igen det på nästa;).

i fredas var culle och jag iaf i lköping och bada;). det var riktigt fint, hur gött som helst;).
måste vi göra om snart igen alltså;), får fan inte låta det gå ett helt år igen, vad sägs som nästa vecka?:P.. nee då är det ju sportlov:S... funkar ju inte. idag då??!! vi har 3 tim på oss tills det stänger;) haha.

som sagt i lördas blev det inte mkt, låg mest i sängen hela dagen och hosta:S... såg ett par filmer iaf;).

fy vad tråkigt det var att skriva just nu, orkar inte:S.. skriver ikväll istället;).


btw du vet att jag hatar när du ljuger.
men jag ser klart nu. det finns inget mer.
du får mig att må illa. hur kunde det bli såhär?!

Inga kommentarer: