tisdag 3 februari 2009

Då ett glas vin slutar som 2liter!


hm jaa vad ska man säga om gårdagen!!? hm skitdag kanske...!!?

började på morgonen med ett jävla pissit matteprov, sen fick man skämma ut sig på tempo då kortet vägra funka. men det funkar överallt annars så dom kaaaan ha en pissmaskin däär!


sen stack jag nils och culle och bowla, givetvis så förlora jag stort som vanligt. men efter mer än en liter vin är inte synen den bästa kanske:S.. skyller på det eftersom nisse skyllde på att han var sjuk haha.

sen efter det blev det en sväng till sibylla, åt ca 5pommes sen fick det va bra.

och efter det så drog jag ut till svi, vilket kanske inte var det bästa, med tanke på att jag hade en halvliter vin till där:S... så jaa man kan säga att jag klunka i mig skiten med än gång!
och som toppen på snoppen på det så drog jag i mig några sömntabletter med..

det gjorde inte saken bättre kan jag lova. efteråt gick jag en sista kvälls pissrunda med toy och när jag kom innan för dörren var jag så borta av tabletterna och alkoholen att jag inte ens kunde stå på benen.. skulle sätta mig på sängkanten men missa den visst med minst en halv meter haha. jag hade inte ens krafter att kunna lyfta upp min egen hund på 4kg i sängen, kämpa som ett svin. och när jag tillslut hade lyckats kom jag på att mobilen var borta och att jag var extremt röksugen. så jag tog mig upp ur sängen igen och börja leta efter mobilen, som tur var så ringde den just då. hemligt nr! så jag hitta den under sängen. antar att jag slängt in den där av ren ilska.

efter det somna jag som en gris fullt påklädd i sängen med mobilen i ena handen och dvd dosan i andra haha.

så när jag vakna i morse hade jag sju missade samtal och 9 sms haha! så det var en fin kväll;) el inte!

känner mig allmänt seg och trött idag, ska ner till skolan och ha data om en timme i 3h med:S... usch, men jag ska ta tag i skiten nu. jag måste göra det.. kan inte fortsätta att bete mig såhär:S..


måste bara nämna att jag menade de inte riktigt så som jag sa det, det lät konstigt. så ta det inte fel. jag menade allt, bara inte riktigt på de sättet de kom ut... jag får förklara nån gång...


"Nothing heard, nothing said
Can't even speak about it
All my life on my head
Don't want to think about it
Feels like I'm going insane"

1 kommentar:

Anonym sa...

Att du bara har mage!