lördag 21 februari 2009

Brottarn!!

det blev visst en lugn kväll;). lite skönt de med;).
malin och jag skulle ju ha hittat på något kul idag men det blev visst inte så, jag palla inte.
jag är faktiskt inte bakfull el något sånt men orken var verkligen inte med det ikväll.
så nu blir det nog att slänga på en film sen spela lite poker kanske;).
var sugen på att palla ut fetingröven min ut till svi ikväll, farmor skulle på suparparty som jag kallar det haha. så man hade vart ensam därute, men så skulle ju johan ändå inte va hemma ikväll så jag kunde ju lika gärna vara ensam här;). behöver ha såna dagar ibland, finns inget härligare än att vara ensam;).

öppnade en vinflaska förut runt 5 draget, kl är nu 20.45 och jag har lyckats trycka i mig 2 klunkar haha. det lär stanna där med kan jag lova haha. hade verkligen inte nån lust ens imorse att dricka, men jag kan ju fan inte råför att de är lördag! haha;).
vet inte varför, men jag börjar ogilla vin alltså:S.. har väll tröttnat på det med som allt annat haha.

igår var en skitkul kväll;). började med bowlingrunda med grabbsen, sen kolla vi på innerbandy;). 5aaaaaaaaaaaaaaaaaan! haha;).
efter det blev det lite höjdhopp och brottning haha. det var kul, nils är ju så jävla klen haha. chris är väl inte heller något hot direkt haha, men lite krafter har han ju iaf;).
efter det blev det att dra hem till mala där det var fullt ös;). skitmkt folk och framförallt nytt folk;). ganska så direkt drog vi till åbropuben;). det var helt packat med folk, många ansikten man inte sett på ett tag, härligt;).
efter det så drog vi hem till mala en sväng igen på efterfest.
lyckad kväll;).

näpp nu ska jag göra något;).

btw det är nått jävla äckel som spytt på våran altan:S, så jävla vidrigt! hahaha!

"ses vi igen!?"

Inga kommentarer: