torsdag 26 februari 2009

Facebook vilken skit! haha!

måste erkänna att jag är helt tagen av poker nu för tiden haha. känner att jag är gränsfall till att bli beroende haha. men det är säkert bara en fas som allt annat;).
men kul är det, skitskoj;). bara att folk fattar ju efter några min att jag bara höjer när jag har något bra, så dom jävlarna lägger ju sig med en gång haha.
måste börja våga lite mer;).

pratade med chrisen förut om att lägga ner all skit på internet, orkar inte hålla på med skiten längre. facebook dit och bdb hit! sen denna blogg med. allt är bara en stor jävla pass, orkar verkligen inte. vet inte ens om någon läser denna skit jag skriver!!!???
iofs så är det inte därför jag skriver, gör det mest för min egen skull. skönt att skriva av sig ibland;). trotts att det finns så mkt mer jag skulle vilja skriva, om tankar och känslor. men det kan man ju inte ifa att folk läser. vill inte att någon ska ta sig innanför mitt huvud, ni skulle säkert bara bli skrämda ändå..
bdb är jag riktigt trött på iaf, vill verkligen ta bort skiten men det känns bara så bajs när man lagt upp nästan 1000 bilder:S... men jaja jag får se! facebook ska bort iaf, tråkigaste skiten som någonsin uppfunnits haha;). en jävligt falsk sida må jag säga, man lägger till folk och kallar dom sina "vänner", fast man kanske inte mer än sagt nått ord till dom i fyllan haha. så patetiskt! har inte lagt till en ända jävel där tror jag, förstår inte ens syftet med sidan haha. men det kanske är jag som är trög:S.. nä den sidan gillar jag som sagt verkligen inte! då vinner ju tagged med hästlängder hahaha. där har jag ca 5 personer som jag verkligen pratar med i verkligheten, resten av mina ca 450 vänner är utspridda över hela världen;). så jag vill inte ens kalla det falsk vänskap direkt, utan mer omöjlig vänskap haha;). sen att andra där tar en som "best buddies" är ju en helt annan sak haha. + att den sidan har "pets buying" och "poker"! haha;). det är riktigt bra skit;).

nä nu ska maria fortsätta pluggandet, och pokerspelandet;) hahaha. kan ej råfööör det! jag bara måste spela!!!! och jag måste ha något kul att göra mellan raderna i pluggandet med;) haha.

imorn blir det att gå upp tidigt till datan, sen har jag bjudit över mina vänner på middag;). och nej är du en av mina falska "facebook vänner" så är du ej bjuden hahaha! därimot om du har tagged är det bara att komma;) haha. får se vad jag ska hitta på för gott;).

sen på lördag blir det pumpen i fulla drag;). skitfint;). ska dansa röven av mig på dansgolvet till lazze stefans;) haha. hoppas vi ses;).

bye and peace out!;)

"Du o jag, vi ville dela livet
Fanns ingen oro eller tvekan, vad kunde gå snett
Men idag, tar vi varann förgivet
O har förlorat att det där som var så rätt

Men vad är det då som gör att jag är kvar
fast jag har sagt jag ska gå
Kan det va kärlek?
Kan det va sååå?
Att jag nog älskar dig ändå

Vi har, tappat bort varandra
Som att otrohet och svek inte spelar nån roll
Står kvar, fast går i smyg till andra
Kanske bäst vi ger oss av åt varsit håll

Men vad är det då som gör att jag är kvar
fast jag har sagt jag ska gå
Kan det va kärlek?
Kan det va sååå?
Att jag nog älskar dig ändå"

Inga kommentarer: