söndag 1 mars 2009

En middag, ingen pumpen, och en begravning!

jahopp då var denna helg över med. en ny jävla vecka imorn:S.. verkligen en skitvecka!
bara massa plugg och tråk...

i fredas var som sagt mina vänner här och käka, det var mysigt;)!
sen spelade vi och lite, drog även upp en sväng till åbropuben;). lite gött det var att trycka upp legitimationen i ansiktet på bruden där!! hon trodde ju inte att jag var 20 när vi var där helgen innan haha. emmie pöööllan följde med upp med, kul att se na;) haha. NU JÄVLAR EMMIE KAN DU INTE KOMMA OCH SÄGA ATT JAG INTE NÄMT DIG I BLOGGEN! haha;).
träffade våran kära gammla bildlärare peter där med, han kalla mig bitch:S.. hahaha. fast på ett kul sätt då. jaa han var lätt min favoritlärare på gymnasiumet. en man verkligen kunde skämta och ha kul med;). han sakna visst mig med sa han;). han sa att han sakna oss alla och att han nog aldrig kommer ha en så kul klass igen;).
sen hade petta en väldigt heet manlig kompis med haha. jag stod och prata med honom om hans coola jacka och extremt fula slipps och helt plötsligt från ingenstans säger han: "kyss maaa"!! haha. och börjar puta med sina gamla gubbläppar hahaha! uuuuuuuuusch!!!
så det var en ganska lyckad kväll det med;).

"a fucking coooooold"

igår var det som sagt meningen att vi skulle besökt pumpen, vilket jag verkligen sett fram imot.
men när vi kom ner dit vid ca 21.30 och skulle hämta stämplar så var helvetet redan fullt:S.. kuuuul!!!! så jag och chris drog hem till mig igen och emmie åkte in till stan.
hm så vad gjorde jag å chris? inte ett skit haha! joo vi hade lite "idominsalva krig" hahah. vi var som sagt ganska så uttråkade och hade verkligen ingenting att göra så vi försökte väl göra det bästa åt situavationen. jag gav som förslag att vi kunde dansa haha, men det förslaget tyckte inte chris om haha. wonder why:S... vi begravde även en penna btw. haha;).
men det kändes att det var sista gången igår, det hela kändes så påtvingat och lustigt.
jag är som sagt inte den som är den, som bryr sig, men jag vill inte heller vara den som är den haha. vilken bra sammanfattning haha. för igår kände jag mig verkligen som den som är den hahah. aja bara jag fattar så är det bra haha;). så nu är det iaf konstaterat, its oveeer!;).

nu ska jag gå å kolla på beck;). byyyes

"They say memories are golden, but i never wanted memories, I only wanted you"

Inga kommentarer: