tisdag 10 mars 2009

Tisdag idag! missar desperate:(!


sitter och väntar på att min kära farmor ska komma och hämta mig, ska åka ut till södra vi och förhoppningsvis en sväng ut till min kära faster;).

imorn bär det av mot växsjö, det ska bli kul;). simma och bada;). en kombination av riktig jävla njutning;) haha.

inatt var en konstig natt, jag var påväg att bege mig mot sängen strax innan 03.00 men som från ingenstans drabbades jag av värsta ångesten:O. hela kroppen kändes som att den var redo att ge sig av från mig, jag darrade och skakade som en jävla galning. känndes precis som något riktigt illa hade hänt, el var påväg att hända. ingen kul känsla det där, men efter nästan 2tim i köket på en stol så lyckades jag lungna ner mig som tur var. vet inte vad de är för skit jag dras med, men det känns som att det har något med ångest att göra. tur att det inte kommer oftare än vad de gör.

kvällen i sig består av att plugga, måste jobba ifatt matten alltså. elin fick ju mvg på provet den pöööllan! haha

nu måste jag packa lite;).
Take Care!

"Be my little baby, be my baby now. I will make you happy baby"



Inga kommentarer: