söndag 8 mars 2009

joint silver! haha!

helgen har varit relativt lugn, skönt. behövde det;).
i fredas var vi ett gäng brudar hemma hos mig och satt och drack lite vin och så;).
efter det drog vi ner till åbropuben en sväng, inte mycket folk där så det var ganska så tråkigt. men mysigt att bara sitta och dricka några drinkar ihop sådär;). men som sagt smakar det så kostar det haha.

lördagen drog jag upp till faster, käka brakfrukost kl 16.00 och middag mitt i natten;). nice:p
vi började även med att fixa hennes golv, la massa tätningsmedel osv.
sen färga vi håret i massor och jag klippte henne;). mitt var ju så mörkt innan så det syns inte alls mkt, men fasters vart asbra, och klippningen är jag riktigt nöjd med på henne;).
så i stort sätt hela söndagen har bestått i att lägga golv, riktigt kul faktiskt, bara att den dubbelhäftande tejpen var riktigt jobbig:S.. men tillslut fick jag fram ett riktigt flyt på det med;).
så vad sägs om golvläggarmia?!! haha. nää kanske inte:S..

denna vecka kommer bli en riktig trälig vecka, ligger efter så mkt i skolan och jag måste verkligen fixa allt det. folk tror det handlar om ren lathet, men dom har fel. för jag fattar verkligen inte det jag ska göra:S.. skulle behöva hjälp med hela skiten. elin har ju erbjudit sig, vilket jag verkligen uppskattar stort. för jag har verkligen försökt 150ggr och jag kan inte reda ut skiten själv!
så jag får se hur det slutar..
nu ska jag iaf söka lite mer jobb runt om i sverige;). and leave vby och allt här omkring orört, just as i like it:p haha.

kan säga att jag känner mig lite gladare nu igen;), har fått tillbaka viljan att le;).
har kännt mig så himla känslomässig och vimmsig, men nu tror jag att jag hittat mig själv och min vilja igen;). det känns rätt;).

"its to late to look back now, you had youre shot and decieded to let me go"

söndag idag och jag ser redan fram imot helgen:p. då ska det hända massa kul;). lääängtar<3
harrys öppnar ju på fredag vilket jag är så jävla glad för!!!! inte!
el jag har väl egentligen ingen speciell åsikt om det. tråkigaste är väl kanske att folk kommer tappa lusten till att vilja göra massa annat och åka till andra ställen nu när vi får ett alternativ helt plötsligt igen. ett mycket enklare alternativ med.
fast iofs så drabbar det inte mig så hårt, går ju oftast ut med chris nu för tiden ändå;), och vi delar ungefär, el ganska så precis samma åsikt om harrys. vi sitter hellre och glor ut i tomma intet än att går på harrys haha. så det är ju bra;).
så han måste följa med på pumpen och shaka på lööördag! inget kul annars!!! bitch! jag ställer mig i ledet då jag lovar:D haha.
jag kan locka med att bjuda honom på en joint silver;). hahaha. lätt dagens, "joint silver" hahaha.

kom och tänka på det förut, att chris och jag har börjat umgås jävligt mkt mer senaste tiden än vad vi någonsin har gjort;). vilket är skitbra iofs;). men jag trodde nästan att det skulle bli tvärtom haha.
man känner att man gör nått med sitt liv iaf, och vi gör verkligen vårt bästa för att kunna aktivera oss i denna skithåla;) haha.

nu måste jag ge pluggandet ett tryyyy igen:S... snälla snälla skjut mig!!!!!!

"im never gonna shout you out, youre everything I need and more"

Inga kommentarer: