söndag 15 mars 2009

ADHD!!!!

det var meningen att jag å christer skulle åkt till växjö badhus i ons, men chris ringde och sa att han inte mådde så bra på kvällen, han kände sig spyfärdig och så. och givetvis som börja ju jag med å känna mig det när vi prata om det. precis som man gör när man pratar om sånt. culle trodde hans illamående berodde på att han ätit stark mat och brukar som ren rutin efter det spy som en gris haha. efter det gick jag å la mig och vakna 2tim senare av att jag fick rekord springa ut till toan och spy som en jävla gris jag med!!!! det var hemskt!!!
efter det tog jag genast fram mobilen och ringde chris och berätta att det nog handla om lite mer än bara stark mat för hans del med haha.
spydde i stort sätt konstant från 02.30-07.00, sen sa det bara stopp och jag spydde inte mer den dagen, därimot bestämde sig helvetet för att byta utväg om jag säger så hahah!!!

jag vet att jag har sagt att jag skulle nämna en ful grej här på bloggen, men jag har ångrat mig hahah. tycker fortfarande att det är grymt haha, men som sagt kanske inte grymt för nån annan än mig själv haha! så jag tänker låta det vara onämnt!;)

"Nice to meet you, lets have some fun"

sen i fredas så blev det växjö äntligen;). och det blev inte helt fel heller kan jag lova;). hur jävla najs som helst! lätt bästa äventyrsbadet jag vart på;). så det kan jag varmt rekomendera för er därute;). dit måste jag igen!;)

sen somna jag som en gris direkt när vi kom hem i fredas, hade en förjävlig mensvärk med i stort sätt hela dagen, det var icke skoj!

lördagen blev det pumpen med brudarna;). det var riktigt skoj det med faktiskt;).
även om inte kvällen blev redigt som man tänkt sig haha. men jaja det funka det med;).

"For what its worth I love you"

Inga kommentarer: