onsdag 18 mars 2009

Promenix Javiisst;)


kom precis in från en långpromenad med toysan;), hur härligt som helst, snacka om vårkänslor;). avsluta promenaden med pinnkastning i hagen, toyan var lika knäpp som vanligt haha. han fattar inte riktigt att man ska springa och hämta pinnen utan föredrar att hänga fast sig i mina byxor och bita i mina hälsenor istället haha. sen springer han runt i en cirkel i 120km/h och skäller som en jävla galning, och säger man åt han att sluta så blir han bara ännu mer exalterad och skäller ännu mer. gaaalning! men det var en skön promenix;) haha.

man kan inte få annat än en miljon tankar i skallen när man går på såna promenader med mp3 spelarn på högsta volym. men denna gång vägra jag låta mina tankar och känslor förstöra det sköna vårvädret;). så jag bestämde mig för att tänka på massa knasiga grejor istället haha. typ som: undra om det finns oupptäckta färger?!!! haha. el undra om man bara bajsar majs om man enbart käkar majs en hel vecka?!! hahah jag vet ju faktiskt inte och jag kan inte testa själv heller, för majs smakar verkligen bajs! haha. jag vet jag har helt sjuka tankar! var enbart såna knasiga tankar som fanns i skallen under hela promenaden, och tro mig jag lyckades inte lösa en enda jävel på hela vägen. men dom kanske är värda att tänka, el neeeeeä fan det är dom verkligen inte! hahah. enbart exremt sjuka människor lägger ner tid på att tänka på sånt skit hahah. men bättre än att tänka på annat och låta varje fotsteg leda ett steg närmare till en depression. så gör det nästa gång ni tänker för mkt, tänk på skit;) haha. det funkar faktiskt;)



20min kvar till how I meet youre mother börjar;). det är förjävla bra, men som sagt man har ju redan sett vartenda jävla avsnitt, samma sak med two a
nd a half man. charlie i love you btw! haha! men det är bra skit ändå:D

måste bara nämna med att förut när jag vila så drömde jag en så jädrans otäck mardröm:O, var helt förstörd när jag vakna. orkar inte gå in på ditaljer men jag kan säga att det hela började med ett vackert stjärnfall med massor av stjärnor i, hade aldrig se
tt något liknande. stjänorna nästan som dansade på himlen i olika färger, vackraste mina ögon någonsin skådat. sen så sluta det med att jorden "ramla ut ur dess bana", och vi föll rakt ner helt enkellt. mitt i fallet vakna jag. låter inte speciellt otäckt kanske haha. men jädrans så rädd jag var när jag vakna haha.

näpp nu ska jag se på tvn ett tag och sen funderar jag faktiskt på att kanske tvätta fönstrerna;). annars gör jag
det imorn, tvätta då med förhoppningsvis;). damn I love vårkänslor! vart kommer all denna energi ifrån!??


"Is it raining w
ith you?"




"ståenenen på höga bergenenen alldels ensamenen"

HAHAHA!!!



Inga kommentarer: