lördag 21 mars 2009

En timme i mörker för ett ljust syfte!


jahopp då var det lördag. skönt det;). fast jag lider som vanligt efter en utekväll av lite ångest haha, men det tillhör tydligen.

igår börja jag dagen med att vakna ganska så sent. vilket var jävligt skönt! för det var ett bra tag sen sedan jag sov ut, och sova ut för mig betyder 8h haha. men jaja det är lagom;).


efter det åkte jag, chris, elin och nils ut till försjön och inledde årets första grillning;). mysig som saaatan:p. chrisse gick ner sig i några lerpölar haha. kaan han ha den jäklen;). jag ramla en liten sväng jag med:D.

efter det bar det åt hemåt fort som fan, duschning och
sminkning stod närmast på listan. men lite poker hann jag allt med;). sen kom ella ner och vi började dricka lite vin och sådär;). spelade våghals bara vi 2 med haha

.
efter det blev det harrys, vilket verkligen levde upp till mina förväntningar, SKITSTÄLLE!!! fattar inte varför jag sätter min fot på det stället när jag redan innan vet att det är så jävla tråkigt haha. dum i huvet kallas de väll;). fick ju iaf reda på ett och annat igårkväll, både saker som gör mig ledsen och besviken, och saker som gjorde mig riktigt glad och nöjd;) haha. jag var nästan helt nykter igår med, el nykter och nykter, men jag kommer ihåg allt och hade verkligen moral i kroppen iaf;). det kändes skönt;).

"Du sa vi måste lämna våran småstad"

dagen idag ser relativt lugn ut, skönt det. för det var ju egentligen så hela min helg skulle sett ut.
Johan har precis satt på grillen, så det luktar den där sommriga grill-lukten enda in i datarummet nu;). ska väll ha lite myspys med älsklingen ikväll;). blir blandannat att glo på robinson som har premiär ikväll.

imorn ska elin och jag plugga hela dagen. ska bli jobbigt men som sagt det kommer kännas förjävla bra när den dagen är gjord;).

måste bara nämna med att närsta helg lör den 28:e är det dags för earth hour, då ska alla vi som bryr oss om släcka ner alla lampor osv en timme mellan 20.30-21.30. varför?!! joo för att
sända ett budskap till världens makthavare så att de vid FNs klimatmöte i Köpenhamn i december ska våga fatta de beslut som krävs för en framtid på jorden.
och jag tycker faktiskt att det är ganska så viktigt att visa att man på något sett bryr sig.
*En timme i mörker för ett ljust syfte*

"Ibland så är det bara så, vi vill ha allt vi ej kan få"

Inga kommentarer: