söndag 29 mars 2009

Du är inte du längre!

igår var det pumpen, det var helt okej;).
var hos granis innan och drack och så, givetvis så släckte vi ner den där timmen mellan 20.30-21.30 för att visa vårat stöd till earth hour;). vi satt med 2 stearinljus i tvrummet och mysade;).
jag var ganska så lustigt onykter igår, vart trött hela tiden så jag vet inte hur många powernapar jag tog haha. men efter ett par minuter var jag på benen igen;).

pumpen i sig var väll ganska så okej, har haft både bättre och sämre stunder därnere;).
chris och nils lyckades ju bli utslängda haha. culle hade tydligen hoppat in i massa folk, el han dansade lite konstigare än alla andra som han själv beskrev det hahah.
var ju jätte många som lyckades bli utkastade igår, nämner inga mer namn;) haha.

jaa igår var en ganska så knasig kväll, fick se sidor av folk man inte alls sätt innan:S..
lite skrämmande faktiskt... men nu vet jag ju och efter det kommer jag rätta mig.. har ej samma syn av dig längre!
knasigt värre haha.

"såg dig"

kvällen vart ju inte riktigt som planerat heller. på både gott och ont.
igår var jag inte glaa haha, men idag är jag det:p
chris the little pretector:p haha. och sabbarn haha.

aja nu ska jag ta mitt pick och pack sticka upp till faster en sväng, titta på lammen;).

min data är paj med:S, jävla skit!

"you got to leave the way, youre only making it harder for me, so please let me go"

Inga kommentarer: