söndag 29 mars 2009

Åtrån bränner som eldar


kul klockan är 03.30 och jag vakna precis pigg som en jävla *****!

av nån jävla anledning så somna jag redan runt 22.00:S... jag var helt slut efter gårdagen, så jag somna som en jävla slidfis på soffan förut haha. och nu har jag ju egentligen redan sovit mina timmar liksom:S..

(fick ett sms från elin igår där det bara stod slidfis i hahah, vi brukar skicka såna ord till varann om vi kommer på nått fult och nått som låter jävligt skabbigt haha).

nämen anledningen till att jag nog lyckades somna så jävla tidigt igår var nog att jag inte hade sovit så speciellet mkt dagen innan, och framförallt så sover jag alltid så extremt dåligt när jag är onykter. vaknar 150ggr av olika anledningar...


"Vill inte vara här där jag är... vill ju va där, där du är..."


shit nu börjar jag bli hög med av sömntabletterna, så detta inlägg kan ju kanske bli rätt så intressant. är förbannat svårt att ens kunna skriva, man hittar verkligen inte orden i huvet haha. men jaja haha.


"I miss us, miss youre touch, miss youre kisses, yes I miss everything about you"


sitter ute på internet och läser dikter hahah;).
hitta några fina;). ska nog börja med att lägga upp en sån dikt varje dag;). och dikterna har verkligen inget med att göra hur jag känner, tycker el tänker, lägger bara upp dom jag tycker är fina helt enkellt;).
så här kommer första;) haha.


Är nära, nära dig bara för en stund, ser på dig, utforskar dig.
Undrar vad du tänker när du möter min blick.
Vill att du ska tänka som jag tänker om dig.


Inga kommentarer: