måndag 30 mars 2009

Linköping heeere I come!

hm dagen idag?! inte allt för händelserik kan jag inte påstå.
el joo egentligen, det har inte hänt ett skit men denna dag kommer troligtvis förändra hela mitt liv.
till det bättre återstår att se, var iaf tvungen att fatta detta beslut, för en gångs skull i mitt liv gick jag på känsla och inte vad mitt huvud säger.

för mitt huvud säger verkligen att allt detta är fel, förjävla fel!
inget ser ljust ut, jag har inget... inget alls....
men jag var tvungen, känslan säger att det är rätt, att jag måste göra detta! ensam!
och jag kan som sagt inte säga just nu om jag kommer ångra mig el inte, det enda jag kan säga med största sannolikhet är att det kommer bli förbannat svårt, och sorgset..

har iofs gjort 2 saker idag som troligtvis kommer förändra mitt liv något radikalt!
tagit 2 stora steg på en och samma dag som jag inte vågat göra på år innan..
vet inte vad det är med mig, men något har hänt..

en av grejerna är iaf att jag ringt om lägenheter i linköping idag;). wööhuu:p
har redan fått svar och det ser inte allt för mörkt ut;), snarare tvärt om:p imorn kan vi ha en lägenhet;)!
med Vi menar jag chris med, han var visst med sugen på att jobba uppe i linköping i sommar;). och det är ju roligare om man är 2;). men jag hade åkt utan honom annars med så, för här i vimmerby tänker jag som sagt inte stanna kvar i sommar!
isf hyr vi en andrahands lägenhet under sommaren bara.
så jag har även hört mig för om dagmattar osv åt toysan;). så idag har vart en riktig fixardag;).
och imorn blir det mer fixa, but me like;).

så förhoppningsvis bär det åt mot linköping under denna sommar;), och troligtvis ut på nån resa efter det mot hösten;). nice:p

"Its making me blue, losing you"

Inga kommentarer: