måndag 23 mars 2009

Min nya data kaaan va heet;)!


okej lördagen blev rätt så hyffsad och ångesten släppte tillslut. emmie och jag gjorde inte så speciellt mycket, drev mest omkring och döda tid. men bättre än att sitta hemma och glo;). söndagen var meningen att elin och jag skulle pluggat hela dagen, men guess what?! rätt!! det blev inte så haha. vi satte oss och insåg hur mkt det egentligen handla om, så vi valde att ge upp redan från början, istället för misslyckas efter ett totalonödigt försök;) haha. så vi sköt fram provet en vecka till;).

blir att plugga i helgen som fan med förhoppnigsvis, men lite pumpen ska jag nog även hinna med;). men icke chrisse!! har ju blivit så ful nu igen på senate tiden, ingen fäääästprisse han inte! haha;). erbjöd mig att låna ut pengar men det locka tydligen inte ändå, iofs han sparar ju pengar vilket är smart. haha nu kom jag på ett fult uttryck! pengar kan man få tillbaka och tjäna igen, men aldrig någonsin sin ungdomstid! hahahaha, näää va töntigt de lät!!!haha. men till påsk ska både nils och chris sätta röva sin på pumpen med mig! det har jag bestämt och ni har inget val! end of discussion!!;)

fick hem min nya data idag btw;). sååååå heeeeeeet:D älskar den!
promblemet?! han lyssnar inte på mina känslor!
haha nämen i svi funka den hur bra som helst, sen när jag kom till stan så sket sig allt ihop, vägra ens koppla upp sig! skit också! måste fixas imorn!
nu ska jag gå och ta mig en sömntablett och sen en snabbdusch, sen bums i säng, skola tidigt imorn!

ska skriva ett inlägg om fisar imorn med haha. jaaa det är en av chrisses och mitt smarta förslag igen haha. måste komma på en ny fissort, ex brakarn, smygarn osv ni vet! haha.
japp för 150ggr vi är dumma i huvet, och vi älskart fortfarande!;).

take care!

"By
coincidence I heard this song today, this song who reminds me of you, of us. I change my mind, I want it back, please forgive me"

Inga kommentarer: