tisdag 3 mars 2009

Hó + 5cm= 2,5 veckor! and shes not happy! haha

så idag har vart en stressfylld dag igen. men som sagt, jag älskart;)!
natten var väll kanske inte den finaste:S.. upptäckte en riktigt hemsk sak precis innan jag skulle gå å lägga mig:S.. nästan lite komiskt haha. kan i avslöja att jag är helt infekterad! haha.
mer än så avslöjar jag inte;). tror ni blir glada som slipper höra haha.

så, dagen började med skolan, data! fick tillbaka båda upg jag gjorde förra veckan och fick göra om dom. då blir man glaaaaaad!!!! not!
sen efter det blev det att skena hem fort som fan å laga mat.
för att pojkarna var påväg in för att hämta mig till en bowlingrunda. våran veckoaktivitet;)!
( och imorn blir det linköping och simhallen igen;), våran månadsaktivitet får vi väl kalla det:p)
bowling gick väl, äsch vi skippar dom ditaljerna;) haha.
well, hell yeeeeeah!

"People say I like games, guess thats right. But how can I show them when im really serious?"

efter det så åkte vi ner till ica och handla en sväng, mest massa gott;), eftersom jag är inne i den perioden nu, händer varje månad samma tidpunk, och beror alltid på samma sak;)! haha.

sen gick jag en riktigt skön långpromenad med moysan;). med mp3 på högsta volym och powerwalka;).

la mig och läste expressen en sväng när jag kom hem, och efter det så blev det att glo på det efterlängtande "Desperate";). riktigt fint är det, och den där dave skulle jag kunna hugga huvet av!!!! vad är hans hemlighet? vad vill han med stackars lilla mike??! haha.

nu är det dags för lite poker i nån halvtimme och sen duschen nästa;).

so, take care and dont trust guys and TAMPONGER!!!!!!

"This time its for real, the deal is allready done"

Inga kommentarer: