onsdag 18 mars 2009

..... But never my heart!

kaaaan va trött idag alltså! usch! ska bara lira lite poker sen blir det sängen för min del ett par tim minst alltså!
fjärde natten jag i stort sätt inte sovit ett skit på, har iaf sovit mindre dessa 4 nätter än vad jag gör på en natt i vanliga fall, och jag sover aldrig speciellt länge haha. så det är fint!
nämen jag hoppas bara nu att jag ska lyckas somna, jag behöver detta!!!

har egentligen en jävla massa att göra idag, men jag måste verkligen ställa in allt för mitt huvud pallar inte mer. känner mig som en vandrande zombie!

idag har jag gjort matteprov;), svara på alla frågor men som sagt jag fick fram riktigt konstiga svar hahaha. men förhoppningsvis så ger det mig iaf ett godkänt;).

näpp nu blir det poker;), ska spela lite med min 46åriga polare från michigan;) hahah.
han är förjävla rolig alltså haha. igår blev han av med en jävla massa marker och förlora hela tiden, då skrev han: "You people can steel my chips all you want, but you can never steel my heart" hahaha. lika dum i huvet som mig själv;). kul att se att någon på 46år fortfarande kan ha barnasinnet kvar;).

"This was never the way I planned
Not my intention
I got so brave, drink in hand
Lost my discretion
It's not what, I'm used to
Just wanna try you on
I'm curious for you
Caught my attention"

Inga kommentarer: