måndag 2 mars 2009

Bort från stan, bort från hela skiten! good song!;)

idag har vart en väldigt konstig dag må jag säga. har kännt mig extremt klurig.
så mycket tankar, om precis allt möjligt. men framförallt har jag tänkt på dig, och livet..
tänkt på hur fort livet egentligen kan ta slut, inte bara livet kanske. utan allt!

kvällen borde inte sett ut som den gjort ikväll. vi skulle vart inne hos dig och fikat...
suttit och trängst allihop inne i din soffa. så har det alltid vart, varför tog du allt detta ifrån mig?

känner mig allmänt depprimerad och som sagt konstig idag. har inte gjort annat än tänkt.
tänkt tänkt och åter tänkt... vad vill jag egentligen uppnå med detta liv?!
varför gör jag inte ett skit för att få det jag vill?! varför är jag så jävla feg?!
en sak jag iaf har kommit fram till är att jag trivs verkligen inte med det jag har just nu.

så jag har iaf med 100% säkerhet kommit fram till en sak idag, och det är att jag ska bort, bort från vimmerby och all skit.
skiter i om jag ska behöva göra allt detta helt ensam, jag ska iaf göra det...
har till och med berättat för johan idag om hur jag känner om detta ställe och att jag kommer göra allt som står i min makt för att komma bort från den här skiten.
även om det så ska behöva vara slutet för oss... och tro mig, jag skulle aldrig ens ha berätta för honom om jag inte för en gångs skull vore 100 på min sak.

jag trivs verkligen inte här och kommer troligtvis aldrig att göra! det finns inget här som kan ge mig anledning till att ens vilja fortsätta andas om jag ska vara helt ärlig.
visst jag har johan, alla mina vänner, och min släkt här. men er kommer jag ju troligtvis ha kvar även om jag tar mitt pick och pack och sticker.. förhoppningsvis...

så jag känner att jag måste ta tag i saker och göra något åt det hela, tänka på mig själv för en gångs skull. livet är för kort för att bara gå runt i en jävla cirkel.
och här kan jag varken hitta el uppnå allt jag vill hinna med innan det blir försent.
så därför så ska jag bort!

börja om på nytt, där man inte känner en jävel. och bara känna att man för första gången kan stå på egna ben! vilken känsla..

så håll nu tummarna för att allt kommer gå vägen för mig;). jag ska klara det!


"Stay forever, stay a little while, im pleased to see you, pleased to see you smile"

Inga kommentarer: