fredag 27 mars 2009

onykter but glaaáa;)! haha

mia G,
är lite full ska ni ta och se! haha.
kom precis hem från mala, och jag är verkligen inte det minsta trött!

prata precis med chrisse med, and he wouldent care, if I would be there.
which kind of make me sad, but absolute not mad. haha.
just thinks its weird, cuz thats what I feared.

haha damn jag skulle inte skriva inlägg när jag är onykter!!! haha.
kaaaan vaaaaa..... hahaha.

iaf lova chrisse att jag skulle skriva 3 rader utan att titta på tangentbordet haha, here it comes;).

maria ör för jävla onylyet, viljet inte ör bra!
för imorn ska hon på pumpen och då vill ho va gla;).
så suns imorn, då ska vi have some fun;O) hahaha.

så chris its done!!!!!!

näää fan jag borde sova, kl är 4 snart:S.. aja kl är bara barnet som jag och elin alltid sa förr;).

men godnatt på er;).
take care!

"Toooo bad, its just a sorrow to hear"



Inga kommentarer: