torsdag 26 mars 2009

Fel svar!


Begär, begär, begär!!!!!

köpbegär alltså;). idag har maria handlat igen:S.. fast faktiskt inte så överdrivet mkt;), mest massa tråkigt småskit som smink och sånt. men det blir tyvärr pengar det med i längden haha.
en ny bikini köpte jag mig iaf;). det behövdes, den gamla hängde som en slasktorsk i röva haha!
så nu jävlar är jag redo att möta vågorna igen:p

"If you think you know how to love me, and think you know what I need, and if you really really want me to stay, you got to leave the way"

dagen i sig har varit ganska så stressig, skolan tidigt, sen vart på stan till kl 18.00. laga mat, duschat både mig själv och toy. klippt eddie och hans klor. japp en jobbig dag som sagt, men imorn har jag sovmorgon:p. då jävlar ska jag ligga och morgongosa med mig själv hela morgonen:p. hahah oj det där lät lite kinky, men jag menade inte så;).

har fastnat i en smokie period igen, min mor lyssnade mycket på dom förr så man kan ju varenda jävla låt;). men dom är för jävla bra alltså;).

"You made my day, in youre special way. Then I knew! baby its you, baby its you! You know its you im thinking of"

imorn ska jag se till att hinna med lite. plugga, tvätta och så. tvätta en fredag!!! neej vad ensamt det läät!! haha.

nähäpp nu ska jag leta efter en födelsedagspresent till min kära faster som fyller snart;).
har mina funderingar, men jag får se vad jag kan hitta på:D

"I knew it from the beging, but it was just so sad to hear it straight out from you"

Inga kommentarer: