tisdag 31 mars 2009

Män som hatar kvinnor!


hm jaa vart ska man börja, känns inte som att jag kan skriva så mkt om allt här. det känns bajs iaf, allt känns skit... vet inte vad jag ska göra, vet inte om jag gör rätt.. allt känns bara som en jävla röra med känslor inblande från höger och vänster..

har aldrig kännt såhär innan... känner bara att jag inte kan fortsätta som vanligt när jag känner såhär... det känns falskt, om inte annat falskt mot mig själv.
undrar verkligen hur allt detta kommer sluta..
mitt huvud bara skriker maria neeeej detta är fel!!! samtidigt som mina känslor säger att det är rätt... usch...

allt är verkligen en stor fet soppa i mitt liv just nu... bara tanken på allt skit får mig att vilja spy:S.. jag är tveksam till att jag kommer lyckas ta mig igenom allt detta ensam... och jag vill verkligen inte såra dig..

"Take good care about my baby"

jaja från skit till lite bättre nyheter;). idag har jag och chris vart på bio, Män som hatar kvinnor, den var helt okej;). bara så drygt att sitta i en oskön jävla stol i 2.5 tim, jag blir ju så jävla rastlös, och ska man titta på film så ska man ligga ner i en skön jävla soffa och bara mysa;). men annars var det helt ok;).

bruden i filmen var ju naturligtvis tvungen att röka sig igenom hela filmen med, man var ju inte alls nära på flera ggr att hoppa in i den där jävla biodukten och be om att få ta ett bloss åtminstonde;). haha.

imorn blir en stressfylld dag igen, men det är nice och jag har ju åtminstonde sovmorgon;).
så jag skaaaa ligga och dra mig i sängen imorn alltså;).


"I only wish you wasent my friend, that way I could hurt you in the end"

Inga kommentarer: