torsdag 5 mars 2009

Hata mig!

okej vart fan ska man börja!!?? skulle kunna skriva ett 3 timmars långt inlägg, men ska försöka att låta bli;) haha.

kan börja med att säga att jag blir så jävla förbannad på allt skitsnack här i vimmerby. undra vad lilla maria har hittat på denna gång. skulle vara kul att veta!
tycker det är fegt att inte säga det rätt ut till mig så jag kan få en chans att förklara mig el åtmindstånde kan få be om ursäkt! men icke! det är roligare att bara gå runt att snacka el hur!!??
jag vet med 99% säkerhet att du läser detta, för mindre nyfiken är du inte!!!
så jag kan bara säga att du beteer dig jävligt barnsligt och jag tycker helt jävla ärligt att det borde bli dags för dig med att växa upp. allt handlar inte om dig!
och jag kan verkligen inte förstå vart fan du hämtar all din energi ifrån, hur orkar du fortfarande ens bry dig?!!!
vi hatar varann och kommer alltid att göra, det kan jag acceptera och leva med, men fortsätt inte att hålla på för det börjar verklien att gå mig på nerverna. and thats not good! at all!!!!
börjar till och med bli lite orolig för vad jag skulle göra om jag skulle träffa på dig ute, och det är inte bra. hm varken för dig el mig. så jag tror att detta kan gå riktigt illa för oss båda om det fortsätter:S... så snälla! jag ber dig!!! SLUTA UPP!!!
innan saker och ting blir 150ggr värre.. för det vill jag verkligen inte!

så nu tänker jag skita i henne och allt gammalt och se framåt, men som sagt får jag reda på nått mer då "rinner det över i bägaren" kan jag säga hahah.

så igår var chris och jag i linköping igen, det var riktigt skönt;). *bokstavligen* hahahaha.
fast chris var ju lite i vägen:S.. BITCH!

nämen det var kul, vi käka typ 150ggr så nu känner jag att jag måste ge mig ut att springa lite igen haha. börjar bli lite tjukk igen haha.

men det finns verkligen inget så skönt som att åka upp till lköping en hel dag.
gå upp tidigt, bada och relaxa, käka gott osv. man känner sig bra efteråt;).
som att man verkligen gjort något;). och sånt gillar vi;).
så sånt får vi inte sluta upp med;), även om hemresan var ett rent jävla helvete haha. värsta jag vart med om haha. man kände sig som ett gäng packde sillar i en bastu, men som sagt det funka det med tillslut.

idag var det meningen att chris skulle hjälpa mig med matten, och så blev det ju! nooot!
börja med att vi stack till sibylla och käka, sen bowlingrunda och typ 30min matte efteråt haha. jag vann 3 av 4 på bowlingen idag;). hiiiiiayeeeeah!

sen käka jag löksås och fläsk idag igen, damn där snackar vi njutning;) haha.

nu pallar jag inte å skriva mer, see jag klara å inte skriva så långt;). good girl mandy!

byes

"I just cant stand see me losing you"

Inga kommentarer: