tisdag 17 mars 2009

Skäms!!!!

"I cant promise you tomorrow, but I can promise you today"

haha idag såg jag en kul grej när jag var ute och gick med moysan på morgonpromenaden, precis där moysan bajsade sent igårnatt satt nu en skylt: " SKÄMS! plocka upp efter din hund! hahahahahaha. så jävla kul!!!!!
jag brukar alltid plocka upp efter toy om han skiter där folk går och vistas, för jag tycker verkligen det är det äckligaste som finns att se och framförallt trampa i hundbajs! och nu såhär efter vintertid då snön smällt är det förjävligt vad hundskitar det ligger överallt!!!!! bläääääää!
men iaf just på det stället där toy sket igår är det verkligen inte någon som vistas, och sen var det inte den fastaste formen direkt eftersom det bortskämda kräket hade gått och ätit kyckling med mig hela dagen haha;). men jaja det var en liten kul händelse tyckte jag;). ska gå och ta kort på skylten inatt när ingen ser mig;).

idag blir det plugg!!!! bläää! matteprov imorn yeeeah!
men jag ska nog ringa till chris strax och fråga om han inte har bilen sen:p, sugen som fan på en bowlingrunda;).
men nu ska jag käka frulle och sen ta mig en timmes sööööv;) haha.

"Im falling in love with youre favorite song, Im gonna sing it all night long"

Inga kommentarer: