lördag 21 mars 2009

Detta driver mig gaaalen!!!!!

ångesten brukar som sagt gå över framåt kvällen, men icke denna gång:S..
det har bara blivit värre nu, jag hatar skiten alltså... undra om det finns hjälp mot sånt här?!

paniken min kropp känner tar livet av mig!! vet inte vart jag ska ta vägen...
känns som att jag bara virrar omkring och tankarna känns bara som en hemsk soppa.
kan inte sitta still, och jag kan inte gå runt heller.

desto mer man tänker på skiten desto värre blir det med, försöker sätta mig ner och bara andas lugnt men det hjälper inte.. varför åker jag på den här jävla skiten jämt!!!??

kan inte ens beskriva känslan, skakningar, panik, svettningar, oro, ont i bröstet. HEMSKT helt enkellt!!!!!!!!

nä jag måste se till att göra något nu för detta driver mig galen helt allvarligt!!

emmie skicka nu, hon ville hitta på något. lika bra det så att ångesten kanske släpper lite iaf.

ni jävlar där ute som slipper denna känsla ska vara förbannat glada!

"Be sure to wear some in flowers in youre hair"

Inga kommentarer: