måndag 9 mars 2009

Välkommen till världen Tyra!


idag känns det som att jag gjort mkt men ändå inte ett skit:S, knasigt!

var och luncha lite med chris förut iaf;).
meningen var att vi skulle ha bowlat idag men det fanns visst inga banor, tusan också!
men jaja på ons ska vi iaf åka till växsjö och bada:p. det ska bli nice;).

idag är det en riktig tvkväll med massa bra på tvn, sitter just nu och väntar på att lworld ska börja;). ska ut och springa en snabbis innan med;).
har inte gjort annat än å slängt i mig massa gott den senaste veckan, inte bra, inte bra!!!
men jag vet att så fort jag får "det röda" så kommer min onaturliga matdrift gå över till ren avsky istället, så det blir nog bra igen;).

nu har äntligen lilla tyra kommit till världen;). (inte 100 på att hon ska heta det än men)
så nu får vi säga ett stort grattis till ulrika och per, nyblivna stolta föräldrar;).
en stor bebbe på nästan 4000g vart det.
så välkommen till världen och all lycka till dig i framtiden;).

kan inte ljuga och neka att jag inte själv är sugen haha. skulle ju vara så mysigt med en bebis;). någon att gosa med och klä precis som man vill;) hahah.
bilda det där riktiga familjelivet, när 2 får chansen att älska någon annan tillsammans precis lika mkt;).
undra om jag någonsin kommer få uppleva det, upp till ödet att bestämma kanske.
men jag måste erkänna att jag redan nu har börjat känna av klockans tickande....
jag vill absolut inte ha barn just nu, inte som mitt liv ser ut just nu.
skaffar jag barn så ska jag vara säker på min sak, och redan innan veta att jag kan ge de barnet allt i världen, en trygg framtid osv.
jag måste känna att jag själv står med båda fötterna på jorden, känna att allt känns tryggt och bra helt enkellt.
och allt detta är jag långt ifrån ännu, finns så mkt jag vill hinna med innan med.
så det får vänta;).

imorn blir en stressad dag igen, me like:D

nu ska jag ut å springa en sväng;).
take care!


"Wish there was more for us, but fait choose a different way. Im gonna miss you, thats a fact"

Inga kommentarer: