tisdag 17 mars 2009

Plugghäst med slemmiga fräknar!

faaaan vad träligt det är att plugga!!!! det får mig att må bajs!!!! matte var ju ett bra tag sen man gick igenom med:S.. men som sagt det är inte svårt, och jag är förbannat lättlärd, bara jag har orken och viljan!!! och det har jag inte:O

det blev bowling idag;). kul det för jag slog mitt rekord igen;). 171 på en serie;), 164 var det gamla rekordet och ingen av grabbarna har lyckats slå nått av dom än:D
hoppas jag får ligga kvar på topp ett tag till;). känner mig inte direkt hotad mohaha:p

nää nu måste jag ge mig ut till matten en sväng igen. *ilska* och en massa *raaaaaw* hahaha!
sen ska jag försöka att hinna med att lira lite poker med, hur jag nu ska hinna det:S, har en miljon grejer att fixa ikväll och klockan är redan 23.00 snart:O. så vafan sitter du här om då maria?!!!! flytta din feta röv nu och sätt lite fart förhelvete!!!!!!!!!!!!!!!!

Yes sir!

"Want it to be more, please tell me it is"

Inga kommentarer: