onsdag 25 mars 2009

Hinder

"Its has been taking alot, but im falling for you"

hinders nya platta är förjävla bra alltså;). love it;).
finns väldigt få band som kan lyckas att göra i stort sätt varje låt på en hel platta så perfekt;).
fortsätt så grabbar;).

Idag har jag vart på kalas hos johans systers barn;). det var mysigt med våfflor och glass;).
mitt internet funka skitbra hemma hos dom så jag passa på att ladda hem en jäkla massa låtar;).

så nu är jag hemma igen och har precis tryckt i mig 2 sömntabletter, så det blir inget vara uppe till 8.30 som igår inte haha. ska bara hoppa i duschen och ge djuren mat så är jag klar för sängen;).
har en lång dag framför mig imorn, massa plugg och sen måste jag ner på stan och fixa massor när jag slutat.

"You better of without me, Im sick of saying sorry"


mitt humör har verkligen pendlat fram och tillbaka dom senaste månaderna. ena studen mår jag skit och det känns som att ångesten är på god väg att utrota mig, andra studen känner jag mig som den lyckligaste människan i världen!
kan verkligen inte bestämma mig, känns som jag är 100 på min sak och vad jag vill göra med mitt liv, men sen räcker det med att det går 5min så är jag totalförvirrad igen.
vill jag verkligen detta?!!
el är det bara "stunden" och "humöret" som avgör hur vi tycker, tänker och känner?!!

min plan fungerar inte, och bilden av våran framtid bleknar sakta men säkert.

Inga kommentarer: