torsdag 19 mars 2009

JanneTräben och Clintan! haha!


elin och jag har precis vart ute och gått en liten kvällpromenad, skönt;). kul hade vi med haha. börja med att det stod en gubbe i ett fönster ca 100m och glodde på oss, så tillslut ställde jag mig och börja vinka som fan haha. då gömde sig gubben bakom gardinerna och stod och smygglodde, smart att tro att vi inte såg honom haha. vi fortsatte iaf att gå men det hindra inte gubben från att sluta glo ska ni tro, nej nej han flytta sig i fönstret i takt till att vi gick längre haha.

sedan när vi gått en bit så såg både elin och jag något vitt som försvann in i skogen, och vi hade precis gått och pratat om massa våldtäckter och sånt så vi vart lite misstänksamma haha. el nääe elin vart det haha, hon ville till och med vända haha. men jag vägra så vi fortsatte;). och det visa sig vara en kille ute med sin hund haha.

sedan efter det börja elin och jag att prata om clint eastwoods nya film gran torino, vi kom fram till att han verkligen blivit förgammal för att spela såna hårda roller haha. så vi drog slutsatsen om att han hade en rullator på sidan av under inspelningarna haha. och när han blev filmad så kunde dom bara filma halva honom eftersom det behövdes 3 männ för att bara hålla upp gubben så att han inte skulle ramla haha. jaaa en jävla massa fula grejer kom vi på om Clintan haha. det var kul;).

kan säga att jag verkligen kommit in i en jävla drömperiod just nu, men den inatt slår priset!
så jag måste berätta;).

började med att det hände massa knas i min lägenhet, typ spökknas alltså. tv och micron stängde på sig själva osv, så jag vart livrädd och tog snabbt min mobil och min hund och sprang ut i bara linne och trosor mitt i vintern och ringde min kära vän chris. jag bad honom komma och hämta mig, men han ORKA inte sa han! ehm okej, ska detta föreställa min vän?!!! hm, hm, hm. iaf så jag bad för mitt liv för så rädd var jag verkligen. men christian höll hårt på att han sagt nej, och hans ursäkt var att han var hos hans polare nisse och det började en match snart! hahaha! schysst!
så tillslut övertala han mig att gå tillbaka upp i lägenheten och att allt bara varit ren inbillning.

så jag gjorde som han sa. och direkt jag kom in i lägenheten så ploppa det upp ett fönster på datan, sådär som i filmer ni vet, där det stod "maria det är inte inbillning, jag finns här".
jag vart skiträdd och sprang ut igen, denna gång ringde jag i ren hysterik till culle och verkligen hota honom, han var tvungen att hämta mig!!!! okej då och en suck fick jag som svar. lustig nog tog jag mod till mig och gick upp i lägenheten igen för att packa ner mina viktigaste saker. jag stod inne i mitt sovrum och fick en sån där obehaglig känsla om att jag inte var ensam ni vet, så jag vänder mig om, och där står JANNETRÄBEN!!!!!!!!! bildläraren på al!!!!!!!!!! hahahaha. OMG!!!!

jag lägger mig som atomatiskt på sägen av ren reflex, och just då börjar alla mina minnen komma tillbaka om vad som egentligen stod på. gubben hade ju för fan våldtaget mig i flera års tid regelbundet! att jag inte kunnat minnas det förens nu har jag inte en aning om, jag hade förträngt det hela under hela tiden. det var ju han som hade vart och jävlas i min lägenhet, inga jävla spöken!!! janne lägger sig brevid och börjar ta på mig, jag ligger blixstilla och vågar inte röra mig. helt plötsligt kommer christian in i rummet och sliter bort äckeljanne! min lilla räddare;).

sedan kom polisen och hämta janne och helt plötsligt satt jag ensam med ayman i min lägenhet.
jag satt bara med en filt runt om kroppen och stirra ut i tomma intet i rent chocktillstånd.
då säger ayman åt mig att följa med honom, jag följer efter honom till vilket visar sig vara jannes lägenhet. han öppnar dörren med nyckel, vart han nu fått den ifrån:O.

iaf vi kliver in i lägenheten och ser att hela hans väggar är täckta av NAKENBILDER på mig!!!! tusentals av dom överallt!!!! och inne i ett av rummen står det säkert 5 datorer påslagna som visar olika vinklar av min lägenhet. och på bordet ligger det kassetband med namn på som "maria 12/9 -06", "maria i rosa underkläder 9/5 -04", "maria i badet" osv.

jaaa det var så vidrigt att se allt detta alltså:S... men det som
imponerar mig mest är fantasin man kan ha i drömmar alltså, hur fan kunde jag fantisera ihop flera tusental nakenbilder på mig själv?!! jag stod verkligen och granskade hela väggarna i drömmen med haha.

iaf som avslut nu på min fina dröm så kan jag säga att det inte riktigt var alla bilder och dom andra grejerna ayman dragit mig ner dit för att visa. utan han öppnade en spis i jannes lägenhet och visade mig kraniet av ett spädbarn!!!!!! vilket senare då visade sig vara mitt!!!! hur fan hade jag kunnat dölja en graviditet och fött ett barn utan att någon i min omgivning ens reagerat!? haha. hade inte ens ett minne av själv att jag fött ett barn haha. men jaja janne sitter nu iaf bakom bom och lås för en jäkla massa brott så nu kan jag andas ut;) haha. det var en otäck dröm som sagt, men fy fan va kul det är att drömma när man väl vaknat och insett att det bara var en dröm;).

OCH TILL DIG JANNE OM DU NÅGONSIN FÅR REDA PÅ DETTA INLÄGG SÅ KAN JAG SÄGA ATT JAG FAKTISKT INTE KAN RÅFÖR VAD JAG DRÖMMER!
och det var faktiskt du som behandla mig illa i drömmen!!!! haha;).

ojsan vilket långt inlägg detta blev haha. ska inte skriva mer nu förutom att idag har vart en bra dag och jag har fått mkt gjort;). emmie pöllan kom förbi en sväng med förut och tog en cigg, alltid lika kul att se na;). hoppas vi synes på harrys imorn;). och som sagt, väldigt svårt att tro men tro mig ändå, tiden läker alla sår. el kanske inte läker, men tiden gör iaf saker och ting lättare.

"
Make you fall like virgin snow"

Inga kommentarer: