tisdag 24 mars 2009

Bloggoskulden med den nya donnan!:D

sitter i svi nu med min nya heta dator;). kom precis in från årets första ivarsudderunda med chris. det var uppfriskande;).
så nu sitter jag och försöker lära mig datan med, vilket är lite krångligt då den är så liten, men jaja:p. kan även erkänna att jag just nu för första gången i mitt liv är över öronen förlskad!!!
haha nää jag bara skoja, jag laddar för första gången i mitt liv hem en låt haha. patetiskt haa?!! jag har bar inte haft varken ork el lust att lära mig innan;).
kunde inte valt ett bättre låtval som första nerladdning heller;), tears of the dragon med bruce dickinson;). johans och min låt;), det kommer föralltid påminna mig om honom<3

idag skippa jag datan för jag var så jävla extremt trött, kroppen sa åt mig att gå och lägga mig igen så jag gjorde det;).

annars har dagen sett ganska så lugn ut, nils var här förut och hjälpte mig med datan;), det var snällt gjort tycker jag;). ha la in msn, skype, limewire och sen fixa han lite annat smått och gott;).
so I own him one;).

senare ikväll ska jag se desperate;), fast det får ju bli via datan:S, undra hur det kommer gå:S.
jaja bättre än inget förhoppningsvis:p

nu ska jag nog hoppa in i duschen en sväng, känner mig lite dirty, kincky och naaasty:p hahaha!

just ifan jag måste skriva mitt uppdrag med, men det fixar jag senare;).

byebye

"All the time you´ll did walked away, all the time you left me all alone in pain and sorrow"

Inga kommentarer: