måndag 16 mars 2009

Dont you know love is stronger then Jesus?!


såg precis att jag är inne på mitt 101 inlägg nu;). ligger nog ganska mkt tid och framför allt tankar bakom alla dessa inlägg;).

"My misery is a mystery"

Idag har jag vart i skolan i stort sätt hela dagen, satt med ella i cafeterian från ca 10.30-14.30 haha. men tiden gick skitfort lustigt nog;). meningen var att vi skulle pluggat, men jag är ju som jag är som sagt haha. så det vart inte mkt plugg haha.
knabben och supermariodanne kom och störde oss hela tiden istället, iofs så måste jag erkänna att det är förbannat kul att sitta och lyssna på knabbens historier om psykologmöten som ledde till en diagnoser som "psykisk omogenhet" m.m hahaha. han är förjävla rolig alltså;).

sen fick elin och jag veta att vi inte fick sitta jämte varandra längre på matten för att vi tydligen "stör" andra haha. sååååååå patetiskt!!!!!!!!!!!! men fortfarande jävligt kul haha!
känns som en sån grej man gör på lågstadiet, flyttar isär bråkiga ungar för att dom ska bli lugnare haha, men jaja thats life;), så nu sitter vi och skickar hatsms till varann om våran kära lärare istället på lektionerna;) haha.
vi har sån jävla tråkig grupp med personer med, alla är jätte seriösa och är verkligen där för att lära sig!!! hahah vilket iofs är precis som det ska vara, men fortfarande skittråkigt!!!
så jag och elin kom på en kul grej idag som jag har sån jävla lust att göra! men jag undrar hur dom skulle ta det. iaf vi tänkte såhär: min telefon skulle ringa och så skulle jag säga lite snyggt så på lektionen att jag verkligen var tvungen att svara för att det är min psykolog som ringer haha, sen efteråt så skulle jag komma in helt chockad och lite fint förklara att jag var tvungen att gå för att jag var tvungen att gå på ett krismöte haha! det skulle vara så jävla kul att göra det!! men som sagt gruppen lär ju ta det totally wrooooong! haha.

så med andra ord denna dag gick fort och maria är redan nu förbannat trött!
ska bara se lworld sen blir det nog sängen för min del;).
har en extremt lång dag framför mig i skolan imorn, börjar 08.00 och slutar inte förens kl 16.00!!!!!! kommer bli haaaard, men jag ska klarat;).

igår beställde jag hem en minilaptop så jag hoppas den kommer hem snart;). fråga mig inte vad jag ska ha den till, den var bara så snyyyyygg så jag var tvungen att ha den;) hahaha.
VILL HA, SKA HA!!!!!!!!! haha:p så är det med allt maria bestämt sig för att ha:D
funktionell ??!!! det vet ifan men nu ska vi inte va såna;) haha. den var ju som sagt snygg iaf;) haha.

denna vecka har jag bestämt mig för att försöka plugga ifatt en hel del, måste det:S.
men jag har pratat med mina lärare och jag känner mig faktiskt lugnare efter det;).
så det ska lösa sig;).

måste erkänna att jag börjat känna av vårkänslorna i luften;). så jävla härligt:D
man känner sig piggare och framförallt gladare;).
påväg mot STORA förändringar!

"Waiting for youre call, but theres no ringing in my ears, and none on my fingers"

nu ska jag springa ut med moysan en sväng, sen en runda poker innan lword börjar med sen är min dag complete;). except for this on thing i wont tell you guys:p

"What used to please me
Just don’t please me anymore"

Inga kommentarer: