fredag 20 januari 2012

10 positiva och 1 negativ kommentar, vilket snappar hjärnan upp?;)

Hade svårt att somna igår som vanligt, och vaknade lite innan 4 inatt och efter det var det omöjligt att somna om. Känner mig dock inte så sleten trotts allt. Men jag ska ändå vila en sväng:). Bästa uppfinningen må vara sängen:).

Psykologin idag var ganska så spännande:), kollade igenom kapitlet tills nästa vecka och det verkar inte specielt svårt:). Känns mycket som upprepning från nått ämne från högstadiet.

Efter lektionen stack jag direkt iväg till jobbet. Träffade och pratade lite med chefen ett par minuter innan som gav mig en massa beröm och sa att hon hade hört jätte mycket bra saker om mig:). Det var ett självförtroende höjande samtal. Dock vart inte de så långvarigt då jag senare under dagen fick höra av en kollega att folk jag trodde jag hade bakom min rygg istället pratade bakom min rygg. Och det kändes som en kniv rakt i hjärtat. För jag trodde inte de om dem. Dock är jag glad att det inte var mitt arbetssätt de beklagade sig över. Men jag antar att det är så det är överallt. Bara tråkigt att man får reda på allt. Det man inte vet lider en ju inte av:). Och där kommer psykologin in igen, jag har fått possitiv feedback av min chef och flera kollegor idag, jag har till och med fått höra att jag är den bästa dom haft på länge och att de beundrar hur jag arbetar och lär mig men endå är det den där lilla negativa saken som satt sig i mitt huvud haha. Helt sjukt hur vi människor fungerar:)! Men jag ska försöka ta det med en klackspark, för jag vet även att det är sjukt att hänga upp sig på en sån skit sak, sen är det hela oreselnabelt. Som taget ur det blå. Det är ni som tar upp det hela tiden, jag håller bara med, och det är för jag trivs så bra.

Nog om skit nu:). Idag är det fredag:)! Och jag är för en gångs skull ledig ikväll:)! Så det blir mys med mina 3 fisar hela kvällen:)! Sen blir det självklart jobb resten av helgen;).

Nu ska jag faktiskt äta något:). Sen dusch med älsklingen;p.

Take care, get drunk and get laid;)!

Inga kommentarer: