torsdag 26 januari 2012

Bra dagjävel helt enkelt;)!

Idag har varit en underbar dag:)!
Inte ofta jag skriver det haha.
Men jag har fått så pass mycket positiva besked idag, sen så jag hunnit med så mycket inför flytten:). Packningen är nästan helt klar nu, och nästan hela köket är färdig städat och urplockat. Och jag har betalt mina räkningar och fyllt i 4st olika T3:or:).
Så idag har jag även känt mig duktig:)!

Och nu får vi ju nyckeln två dagar innan:), så vi behöver inte tälta på gården en inatt med alla våra saker haha.

Tunets bostäder är riktigt schysta mot oss också och låter oss låna ett rum nere i källarn där vi kan ställa in lite skit så vi hinner med flyttstädningen:), och de är skitbra som hyresvärd, ställt upp mycket för mig och Stefan.

Däremot har vi stött ihop med lite problem med hur tusan vi ska få nån till att installera diskmaskinen i nya lägenheten:/, verkade vara krångligt enligt en elektriker vi pratade med som tyvärr inte hade tid att hjälpa oss:/. Äsch det löser sig:). Är det nån av mina läsare som är elektriker så pls hör av er?! Vore tacksamt som tusan;p.

Sen måste jag ju självklart ta upp att jag fick MVG på socialpsykologin;p, wiiehiie! Nu måste jag bara fortsätta på den vägen:), men de är klart jag ska och klarar;)!
Psykologi är ju så intressant;)! Nu är jag en liten bit närmare att nå mitt mål som först och främst är att bli utbildad undersköterska, ligger närmast i tiden, men sedan även är jag ett steg närmare mitt framtida mål att lyckas bli utbildad beteendevetare med psykologi som inriktning/fördjupning;).

Även små steg leder så småningom fram till ett slutmål;)!



Inga kommentarer: