torsdag 12 januari 2012

Ut med det gamla skiten och in med nya;)!


Förråds städningen är vad jag har ägnat mesta delen av dagen med:), kan vara lite roligt också faktiskt:), man hittar en massa grejer man inte ens visste man hade:).

Min sambo däremot samlar på allt... Och enligt honom kan allt vara bra att ha nån gång haha. Så det blir en hel del tjafs oss i mellan pga det:p, men den irritationen på varann tar vi ut på bästa sätt senare på kvällen haha:D!

Nämen idag är jag stolt för jag har hunnit massor:), hela förrådet är som sagt klart:). Inte långt kvar nu heller tills vi flyttar, bara flytten blir klar sen kan man bara luta sig tillbaka och bara njuta:). Ska bli så skönt att slippa denna trånga lägenheten, och slippa mörkret i denna lägenhet. Den nya blir stor, fräsch och ljus:).

Min älskling kom även hem idag med 2st jätte fina hundkorgar han själv byggt till fisarna<3. Dom var verkligen jätte fina, och STORA! L:90cm, B:45cm. Så nu får tjockis Moysan verkligen plats:). Meningen är att vi ska ha dem framför sängen i nya lägenheten:). Så nu har de varsin madrass med lakan, täcke och kudde i dem:p. Bortskämda små as:p! Men ni 3 är dem bästa jag har<3, och jag avgudar och älskar er väldigt högt. Ni är min värld:), och jag lever och andas för er.

Se där jag kan vara söt;) haha.

Den 20:e ska jag börja läsa Psykologi A:), det ska bli så jävla intressant:). Just nu läser jag ju medicinsk grundkurs:/, den är inte lika jävla rolig kan jag säga:/.

Glad för att snön kommer nu igen. Rain rain go away, I can get wet in other ways haha:). Nämen meningen är att vi hade tänkt åka pulka efter bilen nu i helgen när jag för en gångs skull var ledig, och sen idag när man vakna så var snön borta och det regna istället, där försvann dom planerna liksom:/. Men nu snöar det igen och det ska komma mer snö så vårt pulkarace efter bilen blir förhoppningsvis av ändå trotts allt:). Antingen imorgon eller på Lördag. Känns lite skönt att få vara ledig jag med på en hel måste jag erkänna. Framförallt nu när Stefan börjat jobba igen, vi ses knappt i veckorna för att vi jobbar om varann hela tiden, och helgerna jobbar jag ju oftast och då blir det inte många barn gjorda haha;). Så det känns skönt att hinna med att spendera lite tid med sin sambo också:).

Snart ska vi sätta oss och spela lite nätpoker:), lär väl bli osams som vanligt haha. Vi spelar verkligen helt olika han och jag. Men vi kanske lär oss en del av varann:).
Sedan kl:20.00 ska vi glo på den nya serien på femman, se om den är något att ha:).

Skulle kunna hålla på och skriva hur mycket som helst, men nu får det vara nog för idag:).

Take care, get drunk and get laid;)!


"I heard that you're settled down
That you found a girl and you're married now.
I heard that your dreams came true.
Guess she gave you things I didn't give to you.

Old friend, why are you so shy?
Ain't like you to hold back or hide from the light.

I hate to turn up out of the blue uninvited
But I couldn't stay away, I couldn't fight it.
I had hoped you'd see my face and that you'd be reminded
That for me it isn't over.

Never mind, I'll find someone like you
I wish nothing but the best for you too
Don't forget me, I begged
I remember you said,
"Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead"



Inga kommentarer: