lördag 14 januari 2012

If only I could make that choice...

Min otur följer verkligen efter mig. Hur många spegjävlar kan man krossa ovetandes? Eller hur många stegar har jag gått under som jag missat?!

Dagen började tidigt, jobbade från 7-15, dagen kändes rätt så fort ändå:). Och när man jobbar med bra folk så rullar ju tiden på mycket fortare:). Nu är ju nästan alla jag jobbar med helt underbara och trivsamma:). Men man har ju ändå alltid sina favoriter:).

Nu kommer det ju tyvärr inte bli så mycket jobb framöver, vilket är riktigt tråkigt. Kommer sakna alla och jobbet jätte mycket. Kommer bli galen av att gå här hemma hela dagarna. Men jag håller ändå fortfarande tummarna för att nån kommer hjälpa mig så jag får in så pass mycket att jag klarar mig iaf. Viktigaste för mig är att jag trivs, och det gör jag verkligen med de jag gör nu så snälla Gud om du existerar så snälla ta inte det ifrån mig! Och jag drömmer om en fast tjänst där i framtiden. Jag får iaf vara där i sommar igen:), nöjer mig och är jätte tacksam för allt jag kan få där:)!

Det jag har haft otur med idag är att jag nyss satt och fyllde i en entikett på näten jag var tvungen att göra, den tog 50min och jag hade 5% kvar när helvetet haka upp sig! Ilskan går ej beskriva. Nu skiter jag it! Och vet ni vad? Jag är så arg så nu tar jag med mig hundarna ut på en sista pissrunda sen dyker jag ner i säng, kl:19.30 haha. Men jag är svintrött också och jag ska upp och iväg och jobba tidigt imorgon bitti också;).

Njut av er ledighet på helgerna era jävlar för det minns jag knapp hur det känns som längre;)! Men jag gillart;)!

Inga kommentarer: