söndag 29 januari 2012

Ovanligt överdrivet negativ idag!

Vill helst inte skriva något alls om denna dagjävel. Den har varit piss från början till slut. Den har också satt en jävla massa tankar i huvet på mig. Är det rätt eller har jag fått mitt bevis?
Imorgon flyttar vi iaf, hur det blir efter det lär nog visas ganska snabbt.

Trotts denna helvetes dag så har jag hunnit med en del. Städat ur och plockat med det sista typ. Sen har jag redan gjort klart nästa veckas psykologi. Känner igen allt från nån tidigare kurs som sagt, så det känns bara som jag färskar upp minnet lite.

Och imorgon väntas en ny helvetesdag, bärandes fram och tillbaka. Fattar inte hur vi ska hinna. Men vi är ju 5 pers så jag hoppas vi klarar det på en dag. Enligt alla saker vi har känns det som vi flyttar ifrån ett hus på minst 300kvm, och hur har vi fått plats med all skit i denna lilla 2:a?! Helt otroligt. Och hur ska vi få plats i denna nya 3:an förstår jag inte heller. Sen ska vi åka och köpa ett helt A4 med nya grejer med:/.
Och då har jag nog slängt 10 säckar med skit redan. + att halva förrådet består utav skräp. Usch, orka tänka på det. Önskar det vore fredag och helg, vill jobba igen. Att gå hemma går mig på nerverna. Just nu trivs jag mycket bättre på jobbet än hemma. Men även där känns allt kört. Jag kommer aldrig kunna få nån fast tjänst där heller så jag kan lika väl skita i utbildningen tills i höst också. Och jag vill inte flytta eller få något jävla kontorsjobb igen, sitta framför en dataskärm och hålla på med bank och finas ärenden. El kundtjänst överhuvud taget vill jag ska vara ett avslutat kapitel. Men jag kommer väl bli så illa tvungen. På den marknaden är jag ju iaf eftertraktad och mer än välkommen, och skulle tjäna betydligt mycket mer. Men för mig är tyvärr inte pengarna som är det viktigaste, utan att jag trivs. Och det är första gången jag verkligen gör det nu, och så går det åt pipan. Alla kollegor är skitbra och jag trivs som fan med själv jobbet. Känner mig uppskattad och att jag gör mitt bästa för att alla ska trivas. Men nog om det, min hjärna måste bara lära sig att inse att det är ett dött lopp. Ett lopp jag kommer förlora.

Nu ska jag slänga i mig piller och hoppas på att jag kan somna, fått nog av denna dag och allt runt omkring, skulle gärna hoppa över morgondagen med. Finns det några piller som kan få en deckad i minst 2 dygn?!

Uh vilket positivt inlägg det blev ikväll. Sorry, men allt är som sagt bara piss just nu på de flesta fronter. Skjuter fram problemen ett par dar och tar tag i all skit då. Nu orkar jag bara inte.

Imorgon kommer papi, culle och svärfar iaf till och hjälper:).

Sov gott allihopp;)!

Ganska cool kamera app bellow;).



Inga kommentarer: