onsdag 25 januari 2012

Överdrivna kvällsrutiner och autocorrect!

Idag har jag inte mycket att skriva om. Har inte styrt med så mycket. Pluggat mest hela dagen så nu är jag klar med psykologin iaf:). 1600 ord blev upg visst:/. Inte riktigt nöjd med den heller, känns som jag var lite väl fööör ärlig:/. Men vi får se..
Dagen har känts för kort, hade behövt hinna med en jävla massa annat också. Får öka speedfarten imorgon istället och hinna ikapp.

Ska snart gå och fixa resten av alla mina kvällsrutiner. Ni förstår jag har en himla massa saker jag måste fixa innan jag kan gå och lägga mig, det här kommer låta mer som tvångsbeteende än som kvällsrutiner haha. Först måste ge vovvarna en kvällsgodis:), sedan fyller jag på hundmat och friskt vatten, fall de vill ta sig en nattmacka liksom;). Sen måste jag bädda deras korgar som dom varje dag stökar ner med sina cp bus attacker och grävningslekar. Sen brukar fisarna få varsin godnatt puss också. Nu till mig, måste vara ny duschad, fräsch och utan smink. Sen måste jag smörja in mig, använda topps och borsta tänderna. Munnskölj och tandtråd på det. Några sömnisar slinker ner här nånstans med. Sen är vi där jag just nu ungefär på schemat, har precis lagt mig i sängen efter att ha smörjt in händerna och sen läppbalsam på. sedan ligger jag här i sänga 1-2 tim med min kära iphone och gör lite allt möjligt. Fb, bloggar, läser vissa blogga, WF, Aftonbladet osv. När jag är klar går jag ut och röker mina 2, viktigt att det är 2 sista kvällscigg;). Sen börjar allt om, kissa, munskölj, smörja händer, läppbalsam osv. Får inte lukta rök el ha orena händer när jag lägger mig. Sen tabletter igen. Kan jag inte sova så upprepas dessa kvällsrutiner många gånger under en kväll/natt kan jag säga haha. Och nu har jag inte ens nämnt allt! Och jag undrar varför jag aldrig kommer i säng i tid? Och ännu värre blir schemat om vuxenaktiviteter slängs in på de med haha. Nä nu överdriver jag nog lite grann som vanligt;), men jag tar faktiskt väldigt lång tid på mig om kvällarna, längre än om mornarna haha. Sen är väl mycket av skiten bara fix idéer som satt sig i huvet. Ni tycker jag verkar helt sinnessjuk nu va? Haha. Ni får tycka det;).

Nu är det mindre än en vecka kvar till flytt:/, 6 nätter kvar i denna lägenhet. Blandade känslor faktiskt.

Nån mer än jag som stör sig som fan på autocorrect?! Det blir ju fan mer stavfel än innan! Och speciellt fler felaktiga ord!

Inga kommentarer: